ΤΕΣΣΕΡΑ REPORTS ΤΟΥ GOOGLE ANALYTICS

ΤΕΣΣΕΡΑ REPORTS ΤΟΥ GOOGLE ANALYTICS

Εάν διαθέτετε ιστοσελίδα ή ακόμα και κάποιο blog θα ήταν συνετό να διαθέτετε και την υπηρεσία της Google, το Google Analytics, καθώς αποτελεί το πιο χρήσιμο εργαλείο στατιστικών στα χέρια των ατόμων που διαθέτουν ιστοσελίδα. Μάλιστα είναι μια υπηρεσία που μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε εντελώς δωρεάν. Αυτό που θα πρέπει να κάνετε αρχικά είναι να εισάγετε λίγες γραμμές κώδικα στην ιστοσελίδα σας.

Πως μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό αλλά και να συνδεθείτε;

Η σύνδεση με την πλατφόρμα γίνεται με μια πολύ εύκολη διαδικασία. Το μόνο που χρειάζεται να έχετε είναι έναν λογαριασμό Google, διαφορετικά ένα Gmail. Δεύτερο βήμα είναι να εισέλθετε με το username και το password για να δημιουργήσετε μια ιδιοκτησία για την ιστοσελίδα σας. Το analytics θα σας δώσει μια σειρά από κώδικα για να τοποθετήσετε στον κώδικα της ιστοσελίδας σας. Κάθε φορά που θα συνδέεστε θα βλέπετε τις ενέργειες των χρηστών που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδας σας.

 

Οι σημαντικότερες αναφορές του Google Analytics είναι οι εξής:

 

Η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Όταν μπαίνετε στο Google Analytics θα δείτε την καρτέλα με την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Από την σελίδα αυτή μπορείτε να ενημερωθείτε για το σύνολο των επισκέψεων στο site σας, για το πόσες σελίδες έχουν επισκεφθεί στην ιστοσελίδα σας, ποιες είναι οι πιο δημοφιλής ιστοσελίδες καθώς επίσης και πόσο χρόνο περνούν οι χρήστες στην ιστοσελίδα σας. Οι παραπάνω μετρήσεις δείχνουν το πόσο καλά αποδίδει ο ισότοπος που διαθέτετε.

 

Δημογραφικά στοιχεία

Για να ενημερωθείτε για την τοποθεσία από την οποία προέρχονται οι επισκέπτες σας, θα πρέπει να πάτε αριστερά στις κατηγορίες και να επιλέξετε το Audience δηλαδή το Κοινό. Στην κατηγορία αυτή μπορείτε να ενημερωθείτε για το φύλο, την ηλικία, την γεωγραφική τους θέση, καθώς επίσης και από ποια συσκευή εισήλθαν (tablet, mobile).

 

Οι πήγες

Από την κατηγορία Acquisition  μπορείτε να δείτε πως σας βρήκαν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Για παράδειγμά σας βρήκαν οργανικά με βάση κάποιες λέξεις κλειδιά ή μέσω κάποιας διαφήμισης;

 

Η συμπεριφορά των χρηστών

Στόχος μιας ιστοσελίδας είναι να προσελκύσει το κοινό και το κυριότερο να τους αρέσει το περιεχόμενο ώστε να μείνουν για αρκετή ώρα στην σελίδα και ίσως να την ξαναεπισκεφθούν μελλοντικά. Για αυτό υπάρχει η καρτέλα – κατηγορία BEHAVIOUR, η οποία δείχνει την συμπεριφορά των χρηστών. Μπορείτε δηλαδή να δείτε πόσες σελίδες επισκέπτονται και πόσο χρόνο κάθονται σε κάθε σελίδα.

Post A Comment