Έχετε μια επιχείρηση που θα θέλατε να είναι ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της Google; Θα πρέπει πρώτα να είστε βέβαιοι ότι έχετε εκμεταλλευθεί πλήρως τις βελτιστοποιημένες περιγραφές των υπηρεσιών – προϊόντων σας αλλά και τις δυνατότητες που σας δίνουν! Οι περιγραφές βοηθούν επιπλέον και στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο Google Ads και στο πόσοι επισκέπτες θα σας επιλέξουν για την αγορά κάποιου προϊόντος από το e-shop σας, αλλά και για να επικοινωνήσουν μέσω του site σας.
Οι βελτιστοποιημένες περιγραφές στα οργανικά αποτελέσματα της Google, στα Google Ads αλλά και στο conversion Rate.
Όσον αφορά τη Google, εξελίσσετε συνεχώς αναβαθμίζοντας διαρκώς τον αλγόριθμό της. Αφού αναλύσει τους όρους αναζήτησης, αποφασίζει σε ποια θέση θα εμφανίσει την επιχείρησή σας. Φυσικά όπως αντιλαμβάνεστε ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής της google για την θέση κατάταξης της κάθε επιχείρησης είναι το περιεχόμενο του κάθε site, χωρίς όμως να είναι ο μοναδικός.
Οι βελτιστοποιημένες περιγραφές και η αποτελεσματικότητα στο Google Ads
Μαθαίνοντας λοιπόν τις λέξεις με τις οποίες ψάχνουν οι χρήστες τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και αφού γράψετε 2-3 παραγράφους αντίστοιχα σε κάθε προϊόν ή υπηρεσία, το site σας θα αρχίσει να ανεβαίνει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Προχωρώντας στη συσχέτιση των περιγραφών με τις διαφημίσεις Google Ads, θα πρέπει να τονίσουμε ότι εφόσον η Google είναι συνεχώς εξελισσόμενη άλλο τόσο αντιλαμβάνεται και τη συνάφεια από τη συμπεριφορά των χρηστών που κάνουν click στη διαφήμισή σας από το περιεχόμενο του site σας! Η συνάφεια του όρου αναζήτησης και της διαφήμισης λοιπόν, είναι παράγοντας που επηρεάζει το κόστος του click.
SEO και πωλήσεις- Πώς οι βελτιστοποιημένες περιγραφές επηρεάζουν αυτά τα δύο;
Τέλος, η περιγραφή υπηρεσιών – προϊόντων είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας και για την απόφαση της τελικής αγοράς. Με μια ωραία περιγραφή, το προϊόν θα καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη με σκοπό να τον πείσει να προβεί στην αγορά του. Μέσα από την διαδικτυακή έρευνα αγοράς που θα πραγματοποιήσει ο καταναλωτής σίγουρα δεν θα αποκλείσει το προϊόν το οποίο έχει τις πληροφορίες που χρειάζεται, καθώς του δίνει την σιγουριά της ποιότητας του προϊόντος και της υπηρεσίας που αναζητά.
Συμπερασματικά η επιχείρηση πρέπει να στοχεύει στην περιγραφή των υπηρεσιών – προϊόντων, οι οποίες θα είναι διαμορφωμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κερδοφόρες σχετικά με τις πωλήσεις. Ένα τέτοιο βήμα εκτός του ότι θα εκτιμηθεί από την Google, καθώς το πλέον εμπλουτισμένο site σας θα δίνει αξία στις αναζητήσεις των χρηστών αυτόματα θα δείτε ότι ανεβαίνετε όλο και πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Εσείς με τις εμπλουτισμένες περιγραφές σας βοηθάτε τους χρήστες να έχουν μια πλήρη εικόνα για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, που είναι και ο πρωταρχικός σας στόχος και η Google με την σειρά της βοηθάει την επιχείρησή σας να ανέβει ολοένα και περισσότερο στα οργανικά αποτελέσματα της Google!