
Τι νόημα θα είχε μια ιστοσελίδα, εάν κανείς δεν μπορεί να τη βρει;
Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει ιστοσελίδα, ώστε να την βρίσκει αυτός που την αναζητά μέσω διαδικτύου, όμως λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν πως μια ιστοσελίδα χρειάζεται και προώθηση, ώστε να την βρει εύκολα ο πελάτης ή ο χρήστης. Μια ιστοσελίδα δίχως SEO δεν θα φαίνεται πουθενά στις μηχανές αναζήτησης, όσο καλοστημένη και εάν είναι. Έτσι, οι πιθανοί πελάτες δεν θα μάθουν ποτέ την ύπαρξη της.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η πρώτη μηχανή αναζήτησης με βάση τα στατιστικά δεδομένα είναι η Google. Έτσι, μια ιστοσελίδα για να έχει επισκεψιμότητα θα πρέπει να εμφανίζεται σε υψηλές θέσης στην συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης. Οι πιο διαδεδομένοι μέθοδοι προώθησης ιστοσελίδων είναι το On page SEO, το off page SEO και οι διαφημιστικές καμπάνιες της Google.
GOOGLE ADWORS
Το Google AdWords, αποτελεί τις διαφημιστικές καμπάνιες μιας ιστοσελίδας για να φαίνεται σε υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, ενώ το on/off page SEO σχετίζεται με την διαμόρφωση της σελίδας, το περιεχόμενο της, το πόσο φιλική είναι απέναντι στο χρήστη και το τι συνδέσμους περιέχει από άλλες ιστοσελίδες. Οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν αυτά που ταιριάζουν στην αναζήτηση του εκάστοτε χρήστη. Έτσι, έχουν αναπτύξει ειδικούς αλγόριθμους οι οποίοι επιλέγουν με βάση κάποια κριτήρια. Όσο πιο πολλά κριτήρια διαθέτει μια ιστοσελίδα, τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Όσο πιο ψηλά εμφανίζεται μια ιστοσελίδα, τόσο πιο αξιόπιστη θεωρείται από τους χρήστες ή υποψήφιους πελάτες. Συνεπώς, ένα e-shop για να έχει πωλήσεις θα πρέπει να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ SEO
Η Hellas-Web αποτελείται από ανθρώπους με εξειδικευμένο επιστημονικό υπόβαθρο, οι οποίοι ενημερώνονται συνεχώς για τις νέες εξελίξεις στα θέματα προώθησης των ιστοσελίδων.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΣΩΡΕΙΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 100%
Εγγυόμαστε την ασφαλή και σταθερή προώθηση της ιστοσελίδας σας.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ
Η εταιρεία μας μετά το πέρας της προώθησης, αναλαμβάνει την διατήρηση των λέξεων κλειδιών στις υψηλές θέσεις της Google.
ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ
Έπειτα από έρευνα που πραγματοποιούμε σχετικά με τις λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας σας, επιλεγούμε τα πιο αποδοτικά keywords – λέξεις κλειδιά, προς προώθηση. Όσο μεγαλύτερη είναι η αναζήτηση σε μια λέξη κλειδί, ανάλογη θα είναι και η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Οι πληροφορίες στο διαδίκτυο είναι άπειρες και ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που αναζητά, όμως θα πρέπει να ξέρει που θα τις βρει. Εδώ εμφανίζεται και ο ρόλος των μηχανών αναζήτησης. Όλοι μπαίνουν σε αυτές γράφοντας κάποια λέξη – κλειδί για να βρουν αυτό που ψάχνουν. Σπάνια κάποιος θα θυμάται τα ονόματα των ιστοσελίδων που θα θέλει κάθε φορά να επισκεφτεί. Συνεπώς, οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν την ¨πύλη εισχώρησης στην πληροφορία¨. Εάν μια ιστοσελίδα δεν εμφανίζεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης, ουσιαστικά είναι σαν μην είναι υπαρκτή.
ON-PAGE & OFF-PAGE SEO
Όπως αναφέραμε και παραπάνω η προώθηση ιστοσελίδων εξαρτάται από το On και off page SEO. Το On page SEO, διαμορφώνεται κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας, ενώ το off page SEO, έχει να κάνει με την δικτύωση που διαθέτει η ιστοσελίδα με άλλες ιστοσελίδες, δηλαδή τα backlinks. Αξίζει να αναφερθεί πως τα αποτελέσματα της προώθησης δεν φαίνονται μέσα σε ένα μήνα. Για ορισμένες λέξεις κλειδιά, μπορεί να χρειαστεί και ένας χρόνος προώθησης ώστε να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα της Google.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
Εάν ενδιαφέρεστε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να γνωρίζετε πως το κόστος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και πως τα αποτελέσματα της προώθησης χρειάζονται χρόνο. Τίποτα δεν κτίζεται μέσα σε μια εβδομάδα ή ένα μήνα.
Όταν ο ιδιοκτήτης επισκεφθεί μια εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, θα λάβει ένα πλάνο με το είδος της προώθησης και θα πρέπει να κληθεί να επενδύσει ένα ποσό για τουλάχιστον ένα εξάμηνο.
Το ποσό που θα καταβάλλεται από τον πελάτη θα είναι μηναίο και θα καθοριστεί από τις απαίτησης που χρειάζεται η ιστοσελίδα για να «ανέβει» στις μηχανές αναζήτησης. Δηλαδή, το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να εμφανιστούν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης, κάποιες λέξεις κλειδιά.

Λέξεις κλειδιά
Κάθε σελίδα μιας ιστοσελίδας θα πρέπει να στοχεύει σε μια ξεχωριστή λέξη – κλειδί και όχι δυο ή παραπάνω σελίδες να στοχεύουν στο ίδιο. Οι μηχανές θα μπερδευτούν και θα «ρίξουν» την ιστοσελίδα σας. Κάθε σελίδα λοιπόν θα πρέπει να προβάλλει ένα ξεχωριστό «αντικείμενο», λέξη – κλειδί. Όταν δεν επιτρέπουμε στην Google να κανει τη δουλειά της, δεν θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το περιεχόμενο, θα πρέπει να είναι οργανωμένο. Φανταστείτε σε ένα βιβλίο να διαβάζουμε συνεχώς το ίδιο και το ίδιο κεφάλαιο. Οι μηχανές αναζήτησης, το λάθος αυτό, θα μας το ανταποδώσουν. Αποτέλεσμα; Λιγότερες πωλήσεις ή λιγότερες επισκέψεις. Οι σελίδες δεν θα αποδίδουν το ίδιο, κάποιες θα είναι πιο ψηλά οργανικά και κάποιες δεν θα εμφανίζονται καθόλου. Αυτό που θα πρέπει να κάνετε σε αυτή την περίπτωση είναι να διαγράψετε τις άλλες και να κρατήσετε την καλύτερη στις μηχανές αναζήτησης, σελίδα.