seo-header

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Τι νόημα θα είχε μια ιστοσελίδα, εάν κανείς δεν μπορεί να τη βρει;

Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει ιστοσελίδα, ώστε να την βρίσκει αυτός που την αναζητά μέσω διαδικτύου, όμως λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν πως μια ιστοσελίδα χρειάζεται και προώθηση, ώστε να την βρει εύκολα ο πελάτης ή ο χρήστης. Μια ιστοσελίδα δίχως SEO δεν θα φένεται πουθενά στις μηχανές αναζήτησης, όσο καλοστημένη και εάν αυτή. Έτσι, οι πιθανοί πελάτες δεν θα μάθουν ποτέ την ύπαρξη της.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η πρώτη μηχανή αναζήτησης με βάση τα στατιστικά δεδομένα είναι η Google. Έτσι, μια ιστοσελίδα για να Εχει επισκεψιμότητα θα πρέπει να εμφανίζεται σε υψηλές θέσης στην συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης. Οι πιο διαδεδομένοι μέθοδοι προώθησης ιστοσελίδων είναι το On page SEO, το off page SEO και οι διαφημιστικές καμπάνιες της Google.

body-banner
google-analytics-service

Το Google AdWords, αποτελεί τις διαφημιστικές καμπάνιες μιας ιστοσελίδας για να φένεται σε υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, ενώ το on/off page SEO σχετίζεται με την διαμόρφωση της σελίδας, το περιεχόμενο της, το πόσο φιλική είναι απέναντι στο χρήστη και το τι συνδέσμους περιέχει από άλλες ιστοσελίδες.

Οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν αυτά που ταιριάζουν στην αναζήτηση του εκάστοτε χρήστη. Έτσι, έχουν αναπτύξει ειδικούς αλγόριθμους οι οποίοι επιλέγουν με βάση κάποια κριτήρια. Όσο πιο πολλά κριτήρια διαθέτει μια ιστοσελίδα, τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Όσο πιο ψηλά εμφανίζεται μια ιστοσελίδα, τόσο πιο αξιόπιστη θεωρείται από τους χρήστες ή υποψήφιους πελάτες. Συνεπώς, ένα e-shop για να έχει πωλήσεις θα πρέπει να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ SEO

Η Hellas-Web αποτελείται από ανθρώπους με εξειδικευμένο επιστημονικό υπόβαθρο, οι οποίοι ενημερώνονται συνεχώς για τις νέες εξελίξεις στα θέματα προώθησης των ιστοσελίδων.

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ

Η εταιρεία μας μετά το πέρας της προώθησης, αναλαμβάνει την διατήρηση των λέξεων κλειδιών στις υψηλές θέσεις της Google.

ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΣΩΡΕΙΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 100%

Εγγυόμαστε την ασφαλή και σταθερή προώθηση της ιστοσελίδας σας.

ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ

Έπειτα από έρευνα που πραγματοποιούμε σχετικά με τις λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας σας, επιλεγούμε τα πιο αποδοτικά keywords – λέξεις κλειδιά, προς προώθηση. Όσο μεγαλύτερη είναι η αναζήτηση σε μια λέξη κλειδί, ανάλογη θα είναι και η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

BEIKOSDOORS.GR
πορτες ασφαλειας Θέση: 3
πορτα ασφαλειας Θέση: 2
portes asfaleias Θέση: 3
πορτες ασφαλειας αθηνα Θέση: 1
θωρακισμενες πορτες ασφαλειας Θέση: 5
πορτες Θέση: 10

BEIKOSDOORS
chromadecor
CHROMADECOR.GR
ανακαινιση μπανιου Θέση: 4
χτιστα μπανια Θέση: 3
ανακαίνιση μπάνιου Θέση: 4
μικρο μπανιο ανακαινιση Θέση: 7
ανακαίνιση μπάνιου τιμές Θέση: 12
ANAKAINISIMPANIOU.GR
ανακαίνιση μπάνιου Θέση: 3
κοστος ανακαινισης μπανιου Θέση: 5
anakainisi-mpaniou
euro-porta-600x340
EURO-PORTA.GR
σερβις πορτας Θέση:1
service κλειδαριας Θέση:1
Μεσοπορτες Θέση:2
σερβις κλειδαριας πορτας Θέση:1
DREAMYKITCHEN.GR
επιπλα κουζινας αθηνα Θέση:5
επιπλα κουζινας μοντερνα Θέση:5
επιπλα κουζινας Θέση:5
dreamykitchen
stonestories
STONESTORIES.GR
λιθοι Θέση: 1
ημιπολυτιμοι λιθοι Θέση: 2
ημιπολυτιμοι λιθοι αθηνα Θέση: 2
ημιπολυτιμες πετρες αθηνα Θέση: 4
ημιπολυτιμες πετρες Θέση: 4
αχατης Θέση:10
XRYSOSMETAFORIKI.GR
μεταφορικη εταιρεια αθηνα Θέση: 6
μεταφορικες αθηνα Θέση:7
μεταφορικες εταιρειες αθηνα Θέση: 10

xrysos-metaforiki
articon
ARTICON.GR
επιπλα κουζινας αθηνα Θέση:5
CNCLASERDEALS.GR
cnc laser Θέση:1
μηχανηματα cnc laser Θέση:1
μηχανηματα laser Θέση:1
cnc-laser

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

  • Ανάλυση website
  • Ανάλυση Λέξεων-κλειδιών
  • Ανάλυση Ανταγωνισμού
  • Ανάλυση Αγοράς

ON PAGE ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

  • Ανάλυση Κεφαλίδας (Header Tag)
  • Επανεγγραφή περιεχομένου
  • Επανεγγραφή SEO Friendly URL
  • Βελτιστοποίηση Φωτογραφιών
  • Δημιουργία XML & HTML Sitemaps
  • Canonicalization
  • Βελτιστοποίηση Robots.txt
  • Εγκατάσταση Google Analytic
  • Εγκατάσταση Webmaster Tool

Off page βελτιστοποιηση

  • Καταχώρηση σε Search Engine
  • Καταχώρηση Άρθρων
  • Καταχώρηση σε Social Bookmarking
  • Δημιουργία Blog και ενημέρωση
  • Καταχώρηση σε Directories
  • Σχολιασμοί σε Blog
  • Σχολιασμοί σε Forums
  • Δημιουργία & Καταχώρηση Classified ads αγγελίες
  • Δημιουργία Squidoo Lens
  • Link Wheeling (backlinks)

Social Media βελτιστοποιηση

  • Δημιουργία & προώθηση Facebook Profile
  • Δημιουργία & προώθηση Twitter Profile
  • Δημιουργία & προώθηση Google+

Αναφορες – Reports

  • Εβδομαδιαία αναφορά για Keyword Ranking
  • Μηνιαία αναλυτική αναφορά SEO
  • Αρχική Αναφορά Κατάταξης (Pre-Project αναφορά)

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Τα δεδομένα στο διαδίκτυο και οι ιστοσελίδες είναι άπειρες. Ακόμα και εάν φτιάξετε την πιο σύγχρονα, διαμορφωμένη ιστοσελίδα, αυτή θα χαθεί μέσα στα δεδομένα αυτά, δίχως το SEO. Εάν μια ιστοσελίδα διαθέτει όλα αυτά που χρειάζεται, τότε θα ξεχωρίσει από τους αλγόριθμους της Google και θα εμφανίζεται σε υψηλές θέσεις.

 

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

 

Οι πληροφορίες στο διαδίκτυο είναι άπειρες και ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που αναζητά, όμως θα πρέπει να ξέρει που θα την βρει. Εδώ εμφανίζεται και ο ρόλος των μηχανών αναζήτησης. Όλοι μπαίνουν σε αυτές γράφοντας κάποια λέξη – κλειδί για να βρουν αυτό που ψάχνουν. Σπάνια κάποιος θα θυμάται τα ονόματα των ιστοσελίδων που θα θέλει κάθε φορά να επισκεφτεί. Συνεπώς, οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν την ¨πύλη εισχώρησης στην πληροφορία¨. Εάν μια ιστοσελίδα δεν εμφανίζεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης, ουσιαστικά είναι σαν μην είναι υπαρκτή.

 

 

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

 

Εάν ενδιαφέρεστε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να γνωρίζεται πως το κόστος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και πως τα αποτελέσματα της προώθησης χρειάζονται χρόνο. Τίποτα δεν κτίζεται μέσα σε μια εβδομάδα ή ένα μήνα.

 

Όταν ο ιδιοκτήτης επισκεφθεί μια εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, θα λάβει ένα πλάνο με το είδος της προώθησης και θα πρέπει να κληθεί να επενδύσει ένα ποσό για τουλάχιστον ένα εξάμηνο.

 

Το ποσό που θα καταβάλλεται από τον πελάτη θα είναι μηναίο και θα καθοριστεί από τις απαίτησης που χρειάζεται η ιστοσελίδα για να «ανέβει» στις μηχανές αναζήτησης. Δηλαδή, το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να εμφανιστούν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης, κάποιες λέξεις κλειδιά.

 

Από την άλλη μεριά εάν θέλετε να κάνετε διαφημίσεις AdWords, το κόστος καθορίζεται μηναία από τη Google, με βάση το πόσοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας μέσω των διαφημίσεων της.

 

On και off page SEO

Όπως αναφέραμε και παραπάνω η προώθηση ιστοσελίδων εξαρτάται από το On και off page SEO. Το On page SEO, διαμορφώνεται κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας, ενώ το off page SEO, έχει να κανει με την δικτύωση που διαθέτει η ιστοσελίδα με άλλες ιστοσελίδες, δηλαδή τα backlinks.

Αξίζει να αναφερθεί πως τα αποτελέσματα της προώθησης δεν φαίνονται μέσα σε ένα μήνα. Για ορισμένες λέξεις κλειδιά, μπορεί να χρειαστεί και ένας χρόνος προώθησης ώστε να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα της Google.

To On και off page SEO θα πρέπει να υφίσταται σε κάθε σύγχρονη ιστοσελίδα, καθώς η επισκεψιμότητα θα προέρχεται από την οργανική αναζήτηση και όχι από διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες απαιτούν χρήμα.

 

Google Adwors

Τα Google AdWords είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζει η Google όταν κάνετε μια αναζήτηση. Όταν κάποιος επιλέξει να κανει προώθηση με Google AdWords επιλέγει να πληρώνει την Google, για να διαφημίζει την ιστοσελίδα του. Τα αποτελέσματα της προώθησης αυτής είναι εμφανής άμεσα, ωστόσο, η δύναμη αυτή θα χαθεί μόλις σταματήσετε να πληρώνετε την Google. Η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κανει κάποιος είναι να ακολουθήσει και τις δυο μεθόδους προώθησης της ιστοσελίδας του.

Λέξεις κλειδιά στην προώθηση ιστοσελίδων
Συμπερασματικά με όσα είπαμε παραπάνω, ο στόχος ενός ειδικού SEO είναι να κανει εύκολη την ιστοσελίδα σας, ώστε να διαβαστεί από τις μηχανές αναζήτησης. Τότε αυτές θα προβάλουν διάφορες λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας σας σε υψηλές θέσεις, γεγονός το οποίο επιφέρει αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.

 

Κάθε σελίδα μιας ιστοσελίδας θα πρέπει να στοχεύει σε μια ξεχωριστή λέξη – κλειδί και όχι δυο ή παραπάνω σελίδες να στοχεύουν στο ίδιο. Οι μηχανές θα μπερδευτούν και θα «ρίξουν» την ιστοσελίδα σας. Κάθε σελίδα λοιπόν θα πρέπει να προβάλει ένα ξεχωριστό «αντικείμενο», λέξη – κλειδί.

 

Όταν δεν επιτρέπουμε στην Google να κανει τη δουλειά της, δεν θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το περιεχόμενο, θα πρέπει να είναι οργανωμένο. Φανταστείτε σε ένα βιβλίο να διαβάζουμε συνεχώς το ίδιο και το ίδιο κεφάλαιο. Οι μηχανές αναζήτησης , το λάθος αυτό θα μας το ανταποδώσουν. Αποτέλεσμα; Λιγότερες πωλήσεις ή λιγότερες επισκέψεις. Οι σελίδες δεν θα αποδίδουν το ίδιο, κάποιες θα είναι πιο ψηλά οργανικά και κάποιες δεν θα εμφανίζονται καθόλου. Αυτό που θα πρέπει να κάνετε σε αυτή την περίπτωση είναι να διαγράψετε τις άλλες και να κρατήσετε την καλύτερη στις μηχανές αναζήτησης, σελίδα.

 

Μπορείτε πολύ εύκολα να διορθώσετε το πρόβλημα αυτό κάνοντας αναδιάρθρωση του περιεχομένου σε όλη την ιστοσελίδα σας και ελέγχοντας για διπλότυπους τίτλους.

 

Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε στην προώθηση ιστοσελίδων είναι η αρχική σελίδα, αλλά και άλλες σελίδες να είναι ψηλά στις μηχανές αναζήτησής. Για αυτό και οι λέξεις κλειδιά θα πρέπει να είναι ξεχωριστά σε κάθε ιστοσελίδα, ώστε με το σωστό SEO να φανούν όλες οι σελίδες της ιστοσελίδας σας, στις μηχανές αναζήτησης.

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας γνωρίσουμε και να σας βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας.