Η άριστη εμπειρία χρήστη για κάποιον που μπαίνει να “χαζέψει” και να περάσει ευχάριστα την ώρα του μέσα στην ιστοσελίδα σας είναι απαραίτητο στοιχείο technical SEO και παράγοντας επιτυχίας της ιστοσελίδας σας.
Πώς επιτυγχάνεται η άριστη εμπειρία χρήστη;
Θα πρέπει ο επισκέπτης να ονειρευτεί ένα ταξίδι με το μυαλό του, η ιστοσελίδα σας να έχει όμορφα χρώματα που να τον προσελκύουν. Σημαντικό είναι επίσης να συμβαδίζουν με την εποχή, όχι μόνο ως προς την εποχή (άνοιξη ,καλοκαίρι, φθινόπωρο ,χειμώνας) αλλά και ως προς τις τάσεις της εποχής που διανύουμε. Όμορφες φωτογραφίες με καλή ανάλυση, άρθρα που να αφήσουν μία αξέχαστη εμπειρία για τον επισκέπτη, να είναι βοηθητικά και σε άμεση σχέση με την υπηρεσία ή το προϊόν της ιστοσελίδας σας! Σε αυτά όλα φυσικά η Hellas-Web μπορεί να σας βοηθήσει!!!
Ιδέες για μια άριστη εμπειρία χρήστη
Ας δώσουμε παραδείγματα, γιατί μία εικόνα είναι ίση με χίλιες λέξεις!!!
1ο παράδειγμα
Δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες τώρα που είναι φθινόπωρο ,θα μπορούσε να υπάρχει μία φωτογραφία με καφέ ή κίτρινα φύλλα να πέφτουν -ή ήδη πεσμένα- στο χώμα με μπεζ και παλ (νουντ) αποχρώσεις. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε μία φωτογραφία με ένα ζεστό ρόφημα και μαζί με την υπηρεσία ή το προϊόν που θέλετε να προβάλετε.
Μπορείτε επίσης να γράψετε ένα άρθρο το οποίο να μιλάει για τον καιρό (όλοι θέλουν να ξέρουν τι καιρό θα έχει τις επόμενες ημέρες ή και για όλο το μήνα) και τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η ιστοσελίδα σας το φθινόπωρο!!! Επίσης μπορείτε να γράψετε για τις παραδόσεις στις διάφορες χώρες κατά το φθινόπωρο, στην Αμερική παραδείγματος χάρη σταματάνε να φορούν λευκά ρούχα και στην Αγγλία ξεκινάει το Χάλογουιν. Μπορείτε ακόμη να γράψετε για την εποχή που διανύουμε. Εάν θέλετε γράψτε στο blog σας για την πανδημία ένα άρθρο σχετικό με τις λύσεις που προσφέρει η υπηρεσία ή το προϊόν σας! Δημιουργήστε και εσείς αξέχαστες εμπειρίες για τους μελλοντικούς σας πελάτες και κάντε τους με την εμπειρία χρήστη που παρέχει η ιστοσελίδα σας να ξεχαστούν για λίγο από την καθημερινότητα.
2ο παράδειγμα
Ένα άλλο παράδειγμα είναι να μιλήσετε για την ψυχολογία που συνήθως “πέφτει” το φθινόπωρο. Αφήνοντας το καλοκαίρι και τον ήλιο οι άνθρωποι δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στην νέα πραγματικότητα. Με τις δικές σας υπηρεσίες ή το δικό σας προϊόν όμως η προσαρμογή αυτή είναι πάντα πιο εύκολη. Μπορείτε να κάνετε την υπηρεσία σας ή το προϊόν που διαφημίζετε στην ιστοσελίδα σας μοναδικό για τον επισκέπτη. Εντυπωσιάζοντάς τον με μερικές φωτογραφίες σε καλή ανάλυση, καλοστημένες και καθαρές με συναφή χρώματα για να ξέρει που να εστιάσει και να μην χάνεται. Μια πρόταση πρωτότυπης φωτογράφισης για την εποχή θα μπορούσε να ήταν με στάλες βροχής και την υπηρεσία ή το προϊόν σας ανάμεσα να βρέχεται ελαφρά ή με ομπρέλες και τον αέρα να φυσάει ελαφριά ανεμίζοντας ένα φουλάρι. Δημιουργήστε μία καλή ανάμνηση, ώστε να θέλει να μιλήσει για αυτό που είδε και φυσικά να προβεί σε μία μελλοντική αγορά.
Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Η ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει. Σκεφτείτε την ομάδα της Hellas-Web ως το μέσο με το οποίο το όνειρο σας θα γίνει πραγματικότητα για να πάρει την πιο άρτια μορφή η διαφήμιση σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το ονειρευτείτε και εμείς θα δημιουργήσουμε άριστη εμπειρία χρήστη στην ιστοσελίδα σας αυξάνοντας τη δυναμική της και επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα στην αναζήτηση της Google!!