• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Hellas Web

Hellas Web

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
    • Κατασκευή E-shop
    • Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Δημιουργία Περιεχόμενου
    • Mobile Applications
    • Email Marketing
    • Καμπάνιες Google Ads
    • Καμπάνιες Facebook
    • Κατοχύρωση Domain
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Υπηρεσίες Google Analytics
  • Έργα
  • Blog
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
espa-banner

Google Ads για e-Shop: Πώς να οργανώσετε Καμπάνιες που Φέρνουν Πωλήσεις

October 3, 2025 by editor

   Ένα e-shop χωρίς υψηλή επισκεψιμότητα είναι σαν ένα φυσικό κατάστημα χωρίς βιτρίνα. Για να αυξήσετε τους πελάτες στην «βιτρίνα» σας χρειάζεται στρατηγική. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε είναι τα Google Ads για e-Shop.

 Στη συνέχεια θα μάθετε πώς μπορείτε να οργανώσετε σωστά τις καμπάνιες Google Ads για e-Shop. Με απώτερο στόχο να σας φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα και να επενδύετε έτσι ουσιαστικά στις πωλήσεις.

Στρατηγική δομή της καμπάνιας Google Ads για το e-shop σας

Μια βασική αρχή του Google Ads είναι: η σωστή δομή φέρνει καλύτερα αποτελέσματα και μειώνει το κόστος ανά κλικ (CPC). Επομένως είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ξεχωριστές καμπάνιες για κάθε βασική κατηγορία προϊόντων του e-shop σας. Παραδείγματος χάρη Ανδρικά παπούτσια ή γυναικείες τσάντες ως διαφορετικές καμπάνιες.

Μπορείτε ακόμη να χωρίσετε τις διαφημίσεις σε ad groups με κριτήριο βασικές λέξεις-κλειδιά άμεσα συσχετιζόμενες με το κάθε προϊόν. Τέλος συνίσταται να μη βάζετε όλα τα προϊόντα μέσα σε μια καμπάνια, γιατί έτσι θα χάσετε τον έλεγχο αλλά και την αποδοτικότητα του e-shop σας.

Επιλέξτε τον σωστό τύπο αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών

Η σωστή στρατηγική προσφορών και η επιλογή του κατάλληλου τύπου αντιστοίχισης λέξης-κλειδιού αποτελούν βασικά στοιχεία για τη βελτιστοποίηση μιας καμπάνιας Google Ads. Η επιλογή αυτή επηρεάζει άμεσα τόσο την ακρίβεια στόχευσης, όσο και την αποδοτικότητα του προϋπολογισμού. Υπάρχουν τρεις τύποι αντιστοίχισης έξεων-κλειδιών:

  • Ευρεία αντιστοίχιση: Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανιστεί για συνώνυμους όρους, σχετικές αναζητήσεις ακόμη και για αναζητήσεις με λάθη. Η αντιστοίχιση αυτή φέρνει μεγάλο εύρος επισκέψεων αλλά δημιουργεί και προβολές από άσχετες αναζητήσεις που δεν φέρουν μετατροπές σε πωλήσεις.
  • Αντιστοίχιση φράσης: Η διαφήμιση εμφανίζεται όταν η αναζήτηση περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί με τη σωστή σειρά, ακόμη και αν έχει επιπλέον λέξεις πριν ή μετά. Αποτελεί μια καλή επιλογή μεταξύ εύρους και ακρίβειας.
  • Ακριβής αντιστοίχιση: Η πιο περιοριστική επιλογή από άποψη εύρους. Η διαφήμιση εμφανίζεται μόνο όταν η αναζήτηση περιλαμβάνει ακριβώς τη λέξη-κλειδί ή πολύ κοντινές παραλλαγές. Παρόλα αυτά εξασφαλίζει υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και αποτελεί την ιδανική επιλογή για προϊόντα με σαφή πρόθεση αγοράς.

Το τι επιλογή θα κάνετε και το πόσο ανοιχτή ή κλειστή θα αφήσετε την εμφάνιση της διαφήμισής σας επηρεάζει και διαμορφώνει την τιμή του CPC. Είναι σημαντικό να ελέγχετε τα αποδοτικότερα keywords βλέποντας τις τάσεις με Google Keyword Planner και να χρησιμοποιείτε αρνητικές-λέξεις κλειδιά για να αποφεύγετε άσχετες αναζητήσεις.

Digital marketing concept, Businessman using laptop with Ads dashboard digital marketing strategy analysis for branding. online advertisement, ad on website and social media. SEO. SMM.

Στοχεύστε το σωστό κοινό της καμπάνιας Google Ads για το e–shop σας

Η αποτελεσματική στόχευση είναι το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας στο Google Ads — και παράλληλα ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Digital Marketing. Αν οι καμπάνιες σου δεν απευθύνονται στο σωστό κοινό τότε το διαφημιστικό σου budget καταναλώνεται χωρίς κάποιο μετρήσιμο αποτέλεσμα.

  • Για awareness, προτίμησε Display καμπάνιες με στόχευση σε συγκεκριμένα websites ή κοινά με συναφή ενδιαφέροντα.
  • Για χρήστες που βρίσκονται πιο κοντά στη μετατροπή (conversion), δώσε έμφαση στο remarketing, προσεγγίζοντάς τους με στοχευμένο και σχετικό περιεχόμενο.

Remarketing

Το remarketing αποτελεί από τις πιο στοχευμένες στρατηγικές για να προσεγγίσετε ξανά το κατάλληλο κοινό. Προσεγγίζετε όσους επισκέφτηκαν το e-shop σας, αλλά δεν ολοκλήρωσαν την αγορά. Μέσω της διασύνδεσης με το Google Analytics μπορείτε να δημιουργήσετε δυναμικά audiences και να τα διαχωρίσετε αναλόγως των ενεργειών τους στο e-shop σας. Έτσι προσαρμόζετε το διαφημιστικό σας μήνυμα να είναι σχετικό με την πρόθεση χρήστη.

Ρυθμίσεις στόχευσης

   Μπορείτε ακόμη να εστιάσετε στη σωστή στόχευση με γεωγραφικούς περιορισμούς. Γεωγραφική στόχευση δηλαδή που περιορίζει τις εμφανίσεις σε περιοχές που εξυπηρετεί πραγματικά την καμπάνια σας. Μπορείτε επιπροσθέτως να στοχεύσετε συσκευές και ώρες προβολών. Στοχεύστε κινητές ή desktop συσκευές ανάλογα με τη συμπεριφορά του κοινού σας και ρυθμίστε διαφορετικά bid adjustments για ώρες ή μέρες με υψηλότερη απόδοση. Με όλες αυτές τις στρατηγικές σίγουρα η στόχευσή σας θα απευθύνεται στο σωστό κοινό, φέρνοντάς σας τα επιθυμητά αποτελέσματα

Προσφορές & Επεκτάσεις Διαφημίσεων (Ad Extensions)

 Οι επεκτάσεις διαφημίσεων αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο στο Google Ads. Χρησιμοποιώντας τις επεκτάσεις μπορείτε να παρουσιάσετε επιπλέον στοιχεία όπως:

  • Διευθύνσεις (location extensions),
  • Αριθμούς τηλεφώνου (call extensions),
  • Συνδέσμους σε εσωτερικές σελίδες του site σας (sitelinks),
  • Κριτικές, αξιολογήσεις πελατών ή badges αξιοπιστίας,
  • Επεξηγηματικό κείμενο (callout extensions) που τονίζει τα μοναδικά ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα.

Με τις πληροφορίες αυτές αυξάνονται οι πιθανότητες ο χρήστης να επισκεφτεί το e-shop σας και αυτό με τη σειρά του αυξάνει τις πιθανότητες για:

–Υψηλότερο CTR (Click Through Rate),

–Καλύτερο Δείκτη Ποιότητας (Quality Score),

–Χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC) και

–Βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Πέρα από τα παραπάνω πλεονεκτήματα με τις επεκτάσεις η διαφήμισή σας καταλαμβάνει περισσότερο «χώρο» στην σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης ( SERP). Έτσι γίνεται πιο ανταγωνιστική και ορατή σε σχέση με τις υπόλοιπες διαφημίσεις. Συνεπώς οι επεκτάσεις αποτελούν μια στρατηγική επιλογή ενισχύοντας σημαντικά το μήνυμα, την προβολή και εντέλει την απόδοση της καμπάνιας σας.

Μετρήστε & Βελτιστοποιήστε τα Google Ads του e-shop σας

  Η επιτυχία στο Google Ads δεν εξαρτάται μόνο από τον σωστό τρόπο δημιουργίας της καμπάνιας, αλλά και από τη συνεχή μέτρηση των αποτελεσμάτων και τη βελτιστοποίησή της.

  Προτείνεται να ξεκινήσετε με τη σωστή ρύθμιση του conversion tracking, ώστε να μπορείτε να εντοπίζετε ποιες καμπάνιες οδηγούν σε πραγματικές πωλήσεις ή μετατροπές. Χρήσιμα εργαλεία για ακριβή εντοπισμό δεδομένων είναι το Google Tag Manager και οι Enhanced Conversions.

  Ορίστε σαφείς στόχους απόδοσης, όπως το κόστος ανά απόκτηση (CPA), η απόδοση διαφημιστικής δαπάνης (ROAS) και το ποσοστό μετατροπών (conversion rate), ώστε να μπορείτε να αξιολογείτε την αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας.

 Αναλύετε τακτικά τις αναφορές στο Search Terms Report και στα Audience Insights, και εντοπίστε ευκαιρίες για προσθήκη negative keywords, ώστε να βελτιώνετε την ποιότητα της επισκεψιμότητας.

 Σημαντικό είναι επίσης να πειραματίζεστε με το κείμενο τον διαφημιστικών μηνυμάτων, ώστε να βρείτε το πιο αποδοτικό για την καμπάνια σας. Δοκιμάστε τα A/B testing, και βεβαιωθείτε ότι οι landing pages είναι γρήγορες, ξεκάθαρες και προσανατολισμένες στο conversion για καλύτερα αποτελέσματα.

 Τέλος, συνίσταται να κάνετε μηνιαία ανασκόπηση της απόδοσης της καμπάνιας σας και να προσαρμόζετε κάθε φορά το bids, το budget και το targeting βάσει πραγματικών δεδομένων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση του ROAS.

Συμπεράσματα

 Εν κατακλείδι μια αποδοτική καμπάνια Google Ads για e-shop βασίζεται σε καθαρή στόχευση, τεχνική ακρίβεια και συνεχή ανάλυση των αποτελεσμάτων. Η αποδοτικές καμπάνιες Google Ads μπορούν να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις του e-shop σας. Επομένως οι εν λόγω στρατηγικές είναι απαραίτητες για να μπορέσει η καμπάνια σας να ξεχωρίσει μέσα στον ανταγωνισμό.

  Η Hellas-web με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο και μια έμπειρη ομάδα digital marketing μπορεί να στηρίξει αποδοτικά οποιαδήποτε καμπάνια Google Ads  και να οδηγήσει γρήγορα το  e-shop σας σε σημαντική αύξηση πωλήσεων. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή αν θέλετε να οργανώσουμε μαζί μια στρατηγική Google ads που θα απογειώσει το e-shop σας!

Digital Marketing

Ας μιλήσουμε για τις δικές σας ιδέες!

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας γνωρίσουμε και να σας
βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας.

Ας Ξεκινήσουμε

Footer

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

  • Κατασκευή ιστοσελίδων
  • Κατασκευή E-shop
  • Μobile sites & applications
  • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
  • Κατοχύρωση Domain
  • Πιστοποιητικά SSL

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

  • Προώθηση Ιστοσελίδων
  • Προώθηση e-shop
  • Δημιουργία Περιεχόμενου
  • Καμπάνιες Google Ads
  • Καμπάνιες Facebook
  • Google Analytics
  • Email Marketing

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Google Partner

Google Partner

DMCA.com Protection Status

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανδρέα Κάλβου 19,Νέα Ιωνία (έναντι Ηλεκτρικού Σταθμού)

211 400 1313
info@hellas-web.gr

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2025 · Hellas Web