Η ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας αποτελεί μια αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια. Οι καμπάνιες Google ads αποτελούν το πιο σύγχρονο και αποδοτικό εργαλείο, για να προσεγγίσετε πελάτες τη στιγμή που αναζητούν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν σχετικό με αυτό που παρέχετε. Η σωστή στρατηγική διαφήμισης Google μπορεί να μεταμορφώσει την απόδοση του digital marketing σας. Στη συνέχεια ακολουθούν όλα τα είδη google ads και οι σωστές πρακτικές για διαχείριση καμπάνιας Google ads, ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Οφέλη από τις καμπάνιες Google Ads
Αύξηση πελατολογίου
Το Google Ads αποτελεί ένα από τα αποδοτικότερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Σε περίπτωση που έχετε ρυθμίσει σωστά τη διαφήμιση google ads θα προσελκύσετε άτομα που ήδη αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με τις δικιές σας.
Ευέλικτη μορφή digital marketing
Τα google ads αποτελούν μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα, κατάλληλη για κάθε είδους επιχείρηση από μικρά τοπικά καταστήματα μέχρι μεγάλες εταιρείες. Έτσι μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, ηλικίες και ενδιαφέροντα ή να προβάλετε διαφημίσεις σε διαφορετικές πλατφόρμες της Google. Να ορίσετε ημερήσιο προϋπολογισμό και όρια κόστους ανά κλικ, έτσι ώστε να έχετε απόλυτο έλεγχο στα έξοδά σας.
Υψηλή αποδοτικότητα
Σε αντίθεση με άλλες μορφές διαφήμισης στα Google Ads πληρώνετε μόνο σε περίπτωση που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Με συνεχή βελτιστοποίηση, μπορείτε να πετύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI). Το μυστικό είναι να παρακολουθείτε τα δεδομένα και να εντοπίζετε τι λειτουργεί για να εστιάζετε εκεί.
Άμεσα αποτελέσματα
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο google είναι ότι βλέπετε αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Ο πίνακας ελέγχου της πλατφόρμας προσφέρει διαφάνεια για το πόσα clicks δέχτηκε η διαφήμιση, ποιες λέξεις-κλειδιά ενεργοποιήθηκαν, πόσο κόστισε κάθε ενέργεια και ποια καμπάνια αποδίδει καλύτερα. Έτσι μπορείτε να παίρνετε γρήγορες αποφάσεις και να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας.
Πρόσβαση σε τεράστιο και αποδοτικό κοινό
Η Google είναι η νούμερο ένα μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως. Χρησιμοποιώντας τα Google Ads έχετε τη δυνατότητα να προβληθείτε σε κοινό που αναζητά προϊόντα ή υπηρεσίες σαν και τα δικά σας.
Η Google προβάλει τη σωστή διαφήμιση, στο κατάλληλο άτομο, τη σωστή στιγμή. Η επισκεψιμότητα που λαμβάνετε είναι ποιοτική, με μεγαλύτερη πιθανότητα μετατροπής.
Κατανοείτε καλύτερα το κοινό σας
Τέλος, με τα δεδομένα που σας προσφέρουν οι google διαφημίσεις μπορείτε να μάθετε χρήσιμες πληροφορίες για το ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι πελάτες σας, από ποιες χώρες ή συσκευές έρχονται ή ποιες ώρες και ημέρες είναι πιο ενεργοί. Αυτές οι πληροφορίες είναι ανεκτίμητες για τη βελτίωση όχι μόνο των διαφημίσεων google, αλλά και γενικότερα της στρατηγικής digital marketing της επιχείρησής σας.

Καμπάνιες Google Ads: 8 διαφορετικά είδη διαφημίσεων Google
Το Google ads περιλαμβάνει διάφορες μορφές διαφήμισης. Παρακάτω παρουσιάζονται συνοπτικά τα είδη για να δείτε ποιο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
Google Search ads
Οι Google Search ads αποτελούν την κλασική κατηγορία διαφημίσεων που εμφανίζονται στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Περιέχουν μόνο κείμενο και δίπλα στο url έχουν τη σήμανση Ads.
Τα πλεονεκτήματά τους είναι πως απευθύνονται σε κοινό που ήδη αναζητά την υπηρεσία ή το προϊόν που συχετίζεται άμεσα με το δικό σας. Επίσης πληρώνετε μόνο στην περίπτωση που ο χρήστης κάνει κλικ και επισκέπτεται τον ιστότοπό σας. Με τη σωστή στρατηγική τα Google Search Ads μπορούν να αποδειχτούν πολύ αποδοτικά και ένα εξαιρετικό εργαλείο στη φαρέτρα σας. Όμως με μια λάθος στρατηγική μπορεί να κατασπαταληθεί εύκολα το budget σας.
Google Display ads
Τα Google Display ads είναι διαφημίσεις εικόνας ή banner που εμφανίζονται σε ιστοσελίδες και πλατφόρμες συνεργαζόμενες με τη Google.
Σε αντίθεση με τα Search Ads που δεν στοχεύουν χρήστες που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που παρέχετε. Τα display Ads στοχεύουν σε κοινό δυνητικά ενδιαφερόμενο βάσει των δημογραφικών χαρακτηριστικών ή καταναλωτικών ενδιαφερόντων.
Αποτελούν ιδανική επιλογή για ενίσχυση αναγνωρισιμότητας και για προβολή των προϊόντων, που το δυνατό τους χαρτί είναι οι εικόνες και το animation.
Google video ads
Τα Google Video Ads εμφανίζονται στο YouTube και είναι διαφημίσεις με μορφή video που παίζουν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την προβολή video. Η διάρκειά τους μπορεί να είναι από κάποια δευτερόλεπτα έως και λίγα λεπτά. Ο χρήστης μπορεί να τα παραλείψει ή και να τα παρακολουθήσει ολόκληρα.
Το είδος αυτός της διαφήμισης είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που αξιοποιούν τη δύναμη της εικόνας και του storytelling.
Google App Ads
Οι καμπάνιες Google app Ads είναι σχεδιασμένες για επιχειρήσεις που διαθέτουν ήδη εφαρμογή και θέλουν να αυξήσουν τα downloads και τη χρήση της. Η Google προβάλλει διαφημίσεις σε διάφορα σημεία στα Google play store, στο YouTube και στη μηχανή αναζήτησης με στόχο να προσεγγίσει χρήστες που είναι πιθανό να εγκαταστήσουν την εφαρμογή.
Google Shopping Ads
Τα Google Shopping Ads σχετίζονται αποκλειστικά με προϊόντα. Εμφανίζονται στην κορυφή ή στο πλάι των αποτελεσμάτων αναζήτησης με φωτογραφία προϊόντος, τιμή και σύνδεσμο προς το e–shop σας. Οι διαφημίσεις αυτές απευθύνονται σε χρήστες που ψάχνουν ήδη να αγοράσουν κάτι και αποτελούν την ιδανική καμπάνια google ads για e–shop.
Google Local ads
Τα Local Ads στοχεύουν στην φυσική επισκεψιμότητα ενός καταστήματος. Εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και στους χάρτες, βοηθώντας να αυξήσετε την πελατεία στο κατάστημά σας, με την αναζήτηση για υπηρεσίες «κοντά μου».
Remarketing Ads
Το remarketing Ads είναι μια καμπάνια Google Ads που σας επιτρέπει να στοχεύσετε σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας ήδη ή έχουν αλληλεπιδράσει στο παρελθόν. Με το Remarketing tag, το Google εμφανίζει στους παλιούς επισκέπτες σας ξανά διαφημίσεις, για να επισκεφτούν την σελίδα σας και να ολοκληρώσουν την αγορά. Η επιλογή αυτή είναι ιδανική για ενίσχυση πωλήσεων και αύξηση μετατροπών.
Performance Max ads
Οι Performance Max Ads είναι η τελευταία προσθήκη στα Google ads. Είναι καμπάνια που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και machine learning για να βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες σε όλα τα δίκτυα της Google, επιδιώκοντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Είναι ιδανικές για επιχειρήσεις που θέλουν μετρήσιμα αποτελέσματα χωρίς να ασχολούνται διαρκώς με την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της καμπάνιας.
Η επιλογή του κατάλληλου τύπου καμπάνιας Google Ads γίνεται μετά από ανάλυση των αναγκών, του κοινού-στόχου και των επιχειρηματικών σας στόχων.

Διαχείριση για καμπάνιες Google Ads
Η δημιουργία καμπάνιας google ads είναι μόνο η αρχή. Για να φέρει πραγματικά αποτελέσματα απαιτείται συνεχής διαχείριση και βελτιστοποίηση της διαφήμισης. Στόχος μας στην Hellas Web είναι να εξασφαλίζουμε ότι κάθε ευρώ που επενδύετε αποδίδει στο μέγιστο. Πιο αναλυτικά τα βήματα για τη σωστή διαχείριση καμπανιών google περιγράφονται στη συνέχεια:
Α/Β Testing
Δοκιμάζουμε διαφορετικές εκδοχές των διαφημίσεων αναφορικά με όλα τους τα στοιχεία, δηλαδή τίτλους, περιγραφές, λέξεις-κλειδιά και εικόνες. Εντοπίζουμε έτσι τον καλύτερο και αποδοτικότερο συνδυασμό, για να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες σας βάσει πραγματικών δεδομένων.
Ρύθμιση CPC& Budget
Παρακολουθούμε καθημερινά τις τιμές κόστους ανά κλικ (CPC) και την ημερήσια δαπάνη, προσαρμόζοντάς τες ανάλογα με τα αποτελέσματα. Στόχος μας είναι η αποδοτικότερη αξιοποίηση του budget σας, η διατήρηση ανταγωνιστικού CPC και η μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI). Επενδύουμε έτσι σε λέξεις-κλειδιά που φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Προσθήκη λέξεων-κλειδιών
Με τα δεδομένα που έχουν συλλεγεί από την απόδοση των καμπανιών, αναλύουμε τις αναζητήσεις που οδηγούν στις καλύτερες μετατροπές και έτσι προσαρμόζουμε τη λίστα των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούμε. Με τον εμπλουτισμό και την αναζήτηση των δυνατότερων λέξεων-κλειδιών στοχεύουμε με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια το κοινό σας.
Εντοπισμός και προσθήκη αρνητικών λέξεων-κλειδιών
Με την ίδια προσοχή εντοπίζουμε και προσθέτουμε αρνητικές λέξεις-κλειδιά, ώστε να αποτρέψουμε την εμφάνιση των διαφημίσεων σε μη αποδοτικές αναζητήσεις. Έτσι εξοικονομείτε budget και ενισχύετε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας Google Ads.
Παρακολούθηση απόδοσης για την καμπάνια Google ads σας.
Η επιτυχία κάθε καμπάνιας εξαρτάται από τη σωστή παρακολούθηση της απόδοσης. Εργαλεία όπως το Google Analytics και το Conversion Tracking, αναλύουν τα αποτελέσματα και η έμπειρη ομάδα μας τα αξιολογεί, για να βελτιώσει την αποδοτικότητα των διαφημίσεων της καμπάνιας σας.
Αναφορές
Σας παρέχουμε αναλυτικές αναφορές απόδοσης, για να έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την πορεία της καμπάνιας σας. Έτσι μπορείτε διαρκώς να γνωρίζετε τι λειτουργεί καλύτερα για τι χρειάζεται περαιτέρω ενίσχυση.

Συμπεράσματα
Τα Google ads μπορούν να σας προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες προβολής και ανάπτυξης για κάθε είδους επιχείρηση. Με σωστό σχεδιασμό, συνεχή ανάλυση και στρατηγική βελτιστοποίησης μπορείτε να μετατρέψετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας Google ads σε μετρήσιμα.
Στην Hellas Web είμαστε ειδικοί στη διαχείριση καμπανιών google που βασίζονται σε αναλυτικά δεδομένα, βελτιώνοντας την απόδοση και μεγιστοποιώντας το ROI σας. Αν θέλετε να αξιοποιήσετε τη δύναμη της διαφήμισης Google επικοινωνήστε μαζί μας!
