• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Hellas Web

Hellas Web

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
    • Κατασκευή E-shop
    • Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Δημιουργία Περιεχόμενου
    • Mobile Applications
    • Email Marketing
    • Καμπάνιες Google Ads
    • Καμπάνιες Facebook
    • Κατοχύρωση Domain
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Υπηρεσίες Google Analytics
  • Έργα
  • Blog
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
espa-banner

10 λάθη SEO που καταστρέφουν την Προώθηση Ιστοσελίδας σας.

October 3, 2025 by editor

  Το SEO αποτελεί τη βάση μιας πετυχημένης στρατηγικής προώθησης ιστοσελίδας. Ωστόσο αρκετές online επιχειρήσεις δεν κατατάσσονται στις κορυφαίες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google.  Στο άρθρο που ακολουθεί παρουσιάζονται τα 10 συνηθέστερα λάθη SEO που μπορούν να καταστρέψουν την προσπάθεια προώθησης της ιστοσελίδας σας και θα προταθούν πρακτικές λύσεις για να τα αποφύγετε.

10 λάθη SEO

Δεν γνωρίζεις ουσιαστικά το κοινό σου

   Μια από τις βασικότερες αρχές του SEO είναι η βαθιά κατανόηση του κοινού-στόχου σου. Δεν πρέπει να ξέρετε μόνο σε ποιους απευθύνεστε αλλά και τι ακριβώς έχουν ανάγκη, τι αναζητούν και ποια είναι η πρόθεσή τους. Θα πρέπει δηλαδή να γνωρίζετε με κάθε λεπτομέρεια τις καταναλωτικές τους συμπεριφορές, ώστε να χρησιμοποιείτε τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά που αναζητούν. Οι σύγχρονοι καταναλωτές απαιτούν άμεσες, ακριβείς απαντήσεις και αυτό επηρεάζει το πώς διαμορφώνεις τη στρατηγική περιεχομένου και SEO.

   Προτεινόμενες λύσεις: Μελέτησε την αγορά σου σε βάθος, είναι σημαντικό να παρακολουθείς διαρκώς την αγορά και τις τάσεις. Τα πραγματικά δεδομένα βοηθούν κατά κόρον στην κατανόηση των αναζητήσεων και των προθέσεων του κοινού-στόχου. Εργαλεία όπως το Google Keyword Planner, το SEMrush ή το Ahrefs θα σε βοηθήσουν στην παρακολούθηση των προθέσεων, των αναζητήσεων των τάσεων των keywords.  

Δεν ακολουθείς μια ολοκληρωμένη στρατηγική SEO

Ακόμη και να γνωρίζεις τέλεια το κοινό σου αν η στρατηγική SEO που ακολουθείς δεν είναι συνεκτική, τότε δεν θα επιφέρει αποτέλεσμα. Το SEO αποτελεί μια ολιστική διαδικασία που δεν λειτουργεί με μεμονωμένες τεχνικές. Τα επιμέρους κομμάτια που θα πρέπει να συνδέονται μεταξύ τους αφορούν την τεχνική δομή της ιστοσελίδας (Technical SEO) , το περιεχόμενό της (On-page SEO), και τη διασύνδεση με τον υπόλοιπο ψηφιακό κόσμο. (off-page SEO). Θα πρέπει λοιπόν η στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδας σου να λαμβάνει υπόψη όλα τα επιμέρους κομμάτια της.

 Προτεινόμενες λύσεις: Η σωστή οργάνωση είναι το πάν. Θα πρέπει η στρατηγική να χωριστεί σε επιμέρους βήματα. Καλό είναι να καταχωρίσεις τις ενέργειες σε φάσεις π.χ τεχνική βελτιστοποίηση σελίδας, keywords research κ.α. και η βελτιστοποίηση να γίνεται σε στάδια με καθορισμένα χρονοδιαγράμματα. Επίσης για να είναι αποδοτική η στρατηγική SEO θα πρέπει να καθοριστούν αρμοδιότητες και ρόλοι σε μια ομάδα συνεργατών. Μια σωστά οργανωμένη ομάδα φέρνει γρήγορα αποτελέσματα. Για να αποδώσει γρήγορα η στρατηγική σου θα πρέπει επίσης να έχεις μελετήσει σε βάθος τον ανταγωνισμό, τις λέξεις-κλειδιά και τα backlinks χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία για ανάλυση και παρακολούθηση της στρατηγική. (SEMrush, Ahrefs, Screaming Frog, Google Search Console κ.α)

Το περιεχόμενό σου δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σου

Ένα από τα πιο συχνά λάθη στις στρατηγικές SEO είναι η δημιουργία περιεχομένου που δεν καλύπτει τις ανάγκες του κοινού σου. Η Google, όπως και οι άλλες μηχανές αναζήτησης, δίνουν προτεραιότητα σε περιεχόμενο που είναι ακριβές, σχετικό και ωφέλιμο για τον χρήστη. Αν το περιεχόμενο σου δεν εξυπηρετεί σαφώς την πρόθεση του χρήστη (search intent), τότε απλώς δεν θα κατατάσσεται σε καλή θέση. Συχνά λοιπόν βλέπουμε περιεχόμενο που συνδυάζει διάφορες θεματικές σε ένα άρθρο ή έχει επιφανειακό περιεχόμενο απλώς για να «πιάσει» περισσότερες λέξεις-κλειδιά. Το αποτέλεσμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι συνήθως το αντίθετο από το αναμενόμενο.

Προτεινόμενες λύσεις: Είναι σημαντικό να ευθυγραμμίσεις το περιεχόμενο με τη στρατηγική SEO σου. Κάθε κείμενο δηλαδή που γράφεται θα πρέπει να έχει ξεκάθαρο σκοπό και να εξυπηρετεί συγκεκριμένο κοινό. Για να μάθεις τι ακριβώς ψάχνει το κοινό σου χρησιμοποίησε εργαλεία όπως το “People Also Ask”, το AnswerThePublic και τα search queries του Google Search Console. Έπειτα δημιούργησε περιεχόμενο που να απαντά σε αυτά τα ερωτήματα. Για να αποφεύγεις την μονοτονία δημιούργησε ποικιλία περιεχομένου στην ιστοσελίδα σου με χρήση βίντεο, οδηγών, FAQ κ.α. Συνίσταται να συμβουλευτείς τον οδηγό της Google για δημιουργία χρήσιμου, αυθεντικού και έγκυρου περιεχομένου.

Δημιουργείς μη πρωτότυπο ή αδύναμο περιεχόμενο

Ένα από τα πιο σοβαρά λάθη στο SEO σήμερα είναι η χρήση μη πρωτότυπου περιεχομένου. Οι μηχανές αναζήτησης της Google εντοπίζουν και “τιμωρούν” τέτοιου είδους περιεχόμενο. Η λογοκλοπή ή ακόμα και η “ελαφρώς παραλλαγμένη” αντιγραφή περιεχομένου από άλλες ιστοσελίδες υποβαθμίζει την αξιοπιστία και την κατάταξη της ιστοσελίδας σου.

 Προτεινόμενες λύσεις: Δημιούργησε περιεχόμενο με αυθεντικούς τίτλους που ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο το άρθρου σου. Το κείμενο θα πρέπει να είναι χρηστικό, δηλαδή να απαντά σε πρακτικά ερωτήματα και να δίνει συμβουλές και καθοδήγηση. Το ανθρώπινο περιεχόμενο επιβραβεύεται από τις μηχανές της Google. Οι ιστορίες και τα παραδείγματα ενισχύουν την εμπλοκή του αναγνώστη και συνίσταται να χρησιμοποιούνται. Τέλος είναι σημαντικό να αποδείξεις την αξιοπιστία των λεγομένων σου παραθέτοντας έμπειρες πηγές, με στατιστικά στοιχεία και έρευνες, αλλά και να δημιουργήσεις μια ευχάριστη εμπειρία ανάγνωσης με περιεχόμενο ελκυστικό και κατανοητό.

Δεν χρησιμοποιείς meta τίτλους και meta-περιγραφές

Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τους meta-τίτλους, τις meta-περιγραφές και τα  alt text των εικόνων, για να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας σου και να αποφασίσουν αν θα το εμφανίσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επομένως, η έλλειψή τους ή η λανθασμένη χρήση τους μπορεί να υποβαθμίσει σοβαρά την κατάταξή σου.

Προτεινόμενες λύσεις: Γράψε μοναδικούς και στοχευμένους τίτλους για κάθε σελίδα. Πρόσθεσε περιγραφές  που να συνοψίζουν το περιεχόμενο και να ενθαρρύνουν τον χρήστη να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου. Χρησιμοποίησε  περιγραφικό και σχετικό με το περιεχόμενο alt-text στις εικόνες. Σε όλα τα παραπάνω φρόντισε να περιλαμβάνεις τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, χωρίς υπερβολές. Φρόντισε να βελτιστοποιήσεις το on-page SEO της ιστοσελίδας σου με στρατηγική και συνέπεια.  

Δεν χρησιμοποιείς backlinks στην Προώθηση Ιστοσελίδας σου

 Τα Backlinks αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής του off-page SEO για την προώθηση ιστοσελίδας. Και αυτό η Google, αντιμετωπίζει τα backlinks ως “ψήφο εμπιστοσύνης” προς την ιστοσελίδα σου. Όσο περισσότερες ποιοτικές και σχετικές ιστοσελίδες παραπέμπουν στο περιεχόμενό σου, τόσο πιο αξιόπιστη και σχετική θεωρείται η σελίδα σου και ανεβαίνει στις κατατάξεις. Συνεπώς σελίδες με καθόλου ή ελάχιστα backlinks, με links από χαμηλής ποιότητας σελίδες και επαναλαμβανόμενα ή αόριστα anchor text  θεωρούνται κακές στρατηγικές στο link building και τιμωρούνται από την Google.

Προτεινόμενες λύσεις: Σχεδίασε μια στρατηγική που στοχεύει στην ποιότητα. Προσπάθησε δηλαδή να δημιουργήσεις για την ιστοσελίδα σου συνδέσμους από έγκυρες, θεματικά σχετικές και καλά κατεταγμένες ιστοσελίδες. Επίσης θα πρέπει να προσέχεις τα  anchor text  να περιγράφουν τα περιεχόμενο του link και να μην είναι ίδια διαρκώς.Έλεγξε τακτικά για σπασμένα ή μη λειτουργικά links και διόρθωσέ τα για να μη χάσεις “link equity. Τέλος εργαλεία SEO όπως τα Ahrefs, SEMrush, Moz ή Screaming Frog μπορούν να σε βοηθήσουν να εντοπίσεις ευκαιρίες για link-building.

Απουσία ή λάθος χρήση εσωτερικών συνδέσμων (internal links)

Η χρήση εσωτερικών links —δηλαδή των συνδέσμων που παραπέμπουν από μια σελίδα του site σου σε μια άλλη— είναι μια βασική αλλά συχνά παραμελημένη τακτική SEO. Συχνά παρατηρούμε σε ιστοσελίδες συνδέσμους που δεν σχετίζονται θεματικά με το περιεχόμενο, απλώς τοποθετούνται με στόχο την προώθηση άλλων ιστοσελίδων. Ακόμη τα εσωτερικά links σε αρκετές περιπτώσεις είναι υπερβολικά ή και παραπέμπουν σε σελίδες που πλέον δεν υπάρχουν.

Προτεινόμενες λύσεις: Απέφυγε άσχετους συνδέσμους, και σύνδεσε μεταξύ τους σχετικές σελίδες. Επίσης ισορρόπησε τον αριθμό των εσωτερικών links και χρησιμοποίησε anchor texts περιγραφικά και ξεκάθαρα. Τέλος προτείνεται να ελέγχεις τακτικά τη λειτουργικότητα των εσωτερικών συνδέσμων της ιστοσελίδας σου.

Η ιστοσελίδα σου δεν έχει mobile friendly σχεδίαση

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο του SEO επίσης είναι και η απόδοση της ιστοσελίδας σου σε κινητά. Καθώς η πλειονότητα των χρηστών πλέον περιηγείται μέσω smartphones ή tablets. Κάποια από τα λάθη που υποβαθμίζουν το mobile SEO είναι:

-αργή φόρτωση σελίδων

-βαρύ περιεχόμενο (εικόνες, βίντεο)

-κακή σχεδίαση που δεν προσαρμόζεται σε μικρές οθόνες

-Περιεχόμενο που δεν εμφανίζεται σωστά ή είναι δύσχρηστο σε  κινητές συσκευές

-παρεμβατικές διαφημίσεις.

Προτεινόμενες λύσεις: Προτείνεται να βελτιώσεις την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σου σε κινητά με εργαλεία όπως το Google PageSpeed Insights ή το GTmetrix. Χρησιμοποίησε responsive σχεδίαση που προσαρμόζεται σε όλες τις συσκευές και μεγέθη οθόνης. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείς πως το περιεχόμενό σου είναι πλήρως ορατό και φιλικό προς κινητά. Τέλος σημαντικό κρίνεται να αποφεύγεις τις παρεμβατικές διαφημίσεις ειδικά στην αρχή της φόρτωσης.

Δεν ενσωματώνεις το SEO στο ευρύτερο Digital Marketing

Το SEO αποτελεί βασικό πυλώνα κάθε στρατηγικής Digital Marketing. Πολλές online επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν το SEO ως μια τεχνική εργασία μόνο για την ομάδα περιεχομένου ή τον προγραμματιστή, αλλά για να είναι αποδοτικό θα πρέπει να προσαρμόζεται στην συνολική ψηφιακή στρατηγική.

Προτεινόμενες λύσεις: Συντόνισε το SEO με άλλες ενέργειες Digital Marketing. Είναι σημαντικό λοιπόν να υπάρχει συνεργασία του SEO με τα ψηφιακά κανάλια του ψηφιακού Marketing και να ευθυγραμμίζονται οι στόχοι των μεν, με των δε. Μπορείς ακόμη να χρησιμοποιήσεις το SEO για να προβάλετε τα άλλα κανάλια με optimized landing pages, backlinks σε social campaigns ή ενίσχυσης authority μέσω PR.

Δεν χρησιμοποιείς εργαλεία Analytics στη στρατηγική SEO σου

Τέλος, ένα από τα σημαντικότερα λάθη στο SEO είναι η απουσία μετρήσεων και παρακολούθησης της απόδοσης. Εργαλεία όπως το Google Analytics, το Google Search Console και εξειδικευμένες SEO πλατφόρμες προσφέρουν ανεκτίμητες πληροφορίες για:

  • τη συμπεριφορά των χρηστών
  • την απόδοση των keywords
  • τη θέση σου στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • τα backlinks και τα σφάλματα της ιστοσελίδας σου

Χωρίς τη περισυλλογή αυτών των πληροφοριών χάνεις και τη δυνατότητα να βελτιώσεις ουσιαστικά τη στρατηγική σου.

Προτεινόμενες λύσεις: Ξεκίνα με βασικά εργαλεία όπως το Google Analytics και το Search Console. Με αυτά μπορείς να ελέγξεις την επισκεψιμότητα, την κατάταξη και τεχνικά προβλήματα της ιστοσελίδας σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ακόμη SEO πλατφόρμες για μια πιο ολοκληρωμένη ανάλυση. Εντέλει το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία βελτιστοποίησης και θα πρέπει να ενσωματώσεις στο πρόγραμμα σου συνεχείς ελέγχους.

Συμπεράσματα

Το SEO είναι μια δυναμική διαδικασία που απαιτεί χρόνο και στρατηγική. Αποφεύγοντας τα παραπάνω 10 συνηθισμένα λάθη SEO, έχεις τη δυνατότητα να ενισχύσεις ουσιαστικά την online παρουσία σου, να αυξήσεις την επισκεψιμότητα και να βελτιώσεις την κατάταξή σου στα οργανικά αποτελέσματα. Επένδυσε στο σωστό SEO και η ιστοσελίδα σου θα μπορέσει να ξεχωρίσει σε έναν άκρως ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο.

Η ομάδα μας μπορεί να σε βοηθήσει και να σου λύσει οποιαδήποτε απορία σχετικά με την σωστή προώθηση ιστοσελίδας. Αν θέλεις να δημιουργήσεις ένα site με SEO-friendly στρατηγική επικοινώνησε μαζί μας και απόκτησε το site που πραγματικά αποδίδει!

SEO,  Προώθηση Ιστοσελίδων

Ας μιλήσουμε για τις δικές σας ιδέες!

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας γνωρίσουμε και να σας
βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας.

Ας Ξεκινήσουμε

Footer

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

  • Κατασκευή ιστοσελίδων
  • Κατασκευή E-shop
  • Μobile sites & applications
  • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
  • Κατοχύρωση Domain
  • Πιστοποιητικά SSL

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

  • Προώθηση Ιστοσελίδων
  • Προώθηση e-shop
  • Δημιουργία Περιεχόμενου
  • Καμπάνιες Google Ads
  • Καμπάνιες Facebook
  • Google Analytics
  • Email Marketing

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Google Partner

Google Partner

DMCA.com Protection Status

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανδρέα Κάλβου 19,Νέα Ιωνία (έναντι Ηλεκτρικού Σταθμού)

211 400 1313
info@hellas-web.gr

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2025 · Hellas Web