Η Hellas Web σας ενημερώνει σχετικά με τον καινούργιο γενικό κανονισμό για την προστασία προσωπικών δεδομένων– GDPR που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αυτός ο γενικός κανονισμός αφορά όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως τι προϊόντα και τι υπηρεσίες παρέχουν στους καταναλωτές και τους οργανισμούς που διαθέτουν και επεξεργάζονται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους που βρίσκονται στην Ευρώπη. Αφορά δηλαδή όλες τις επιχειρήσεις από τις πιο μικρές μέχρι τις πιο μεγάλες εταιρείες δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου. Αν όμως δεν τηρείται από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, οι υπεύθυνοι (εθνικοί νομοθέτες) θα προβούν σε επιβολή προστίμων σε εκείνους που παραβιάζουν τον κανονισμό. Από πότε όμως αυτός ο νόμος τέθηκε σε ισχύ; Ο κανονισμός είναι ήδη σε εφαρμογή και έχει ήδη ψηφιστεί από το Ευρωκοινοβούλιο τον Απρίλιο του 2016 και επισημοποιήθηκε από την ΕΕ.
Ποιον προστατεύει ο κανονισμός GDPR;
Προστατεύει τα φυσικά πρόσωπα μίας εταιρείας τα οποία μπορεί να είναι:
- Οι πελάτες
- Οι υπάλληλοι
- Οι συνεργάτες και οι σύμβουλοι
- Και οι προμηθευτές
Τι μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας για να τηρεί τον GDPR;
Στην Hellas Web παρέχουμε της εξής υπηρεσίες:
- DATA PROTECTION
- STATUS ASSESSMENT
- DATA PROTECTION ACTION PLAN
- ACTION PLAN & TRAINING
Τι είναι προσωπικά δεδομένα;
Μπορούμε να ορίσουμε τα προσωπικά δεδομένα, ως οποιαδήποτε στοιχεία μίας πληροφορίας που μπορεί να συνδέεται με ένα συγκεκριμένο πελάτη ή έναν υπάλληλο για να γίνει η ταυτοποίησή του. Ένα προσωπικό δεδομένο μπορεί να είναι ένα όνομα, ένα επώνυμο , ένας αριθμός ταυτότητας ή οτιδήποτε άλλο χαρακτηρίζει την ταυτοποίηση του κάθε φυσικού ατόμου της επιχείρησης.
Ο κανονισμός του GDPR έχει τις βασικές απαιτήσεις που πρέπει να τηρούνται με διαφάνεια και με την νομιμότητα που θα χειρίζονται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της επιχείρηση σας, να υπάρχει δηλαδή ένας περιορισμός της επεξεργασίας των δεδομένων για καθοριστικούς και νομικούς σκοπούς. Η συλλογή και η αποθήκευση των ελάχιστων πληροφοριών, η διασφάλιση της ακρίβειας των δεδομένων αλλά η επεξεργασία και η δυνατότητα διαγραφή τους. Τέλος και το πιο σημαντικό που πρέπει να κάνει η επιχείρηση σας είναι να υπάρχει εμπιστευτικότητα των προσωπικών δεδομένων των πελατών σας. Η επιχείρηση σας για να διασφαλίσει σωστά τα βήματα που αναφέραμε στο παραπάνω κείμενο θα πρέπει πρώτα να σεβαστεί τα προσωπικά δεδομένα του κάθε πελάτη που έχετε ξεχωριστά.
Η ομάδα μας προσφέρει αυτή τη λύση -εφόσον ζητηθεί πρώτα βέβαια- με υπηρεσίες ενημέρωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού σας σε όλο το φάσμα της διαχείρισης της προστασίας προσωπικών δεδομένων των πελατών σας. Προσπαθήστε να μπείτε στα παπούτσια του πελάτη και του φυσικού προσώπου. Η εταιρεία μας θα χαρεί πολύ να σας βοηθήσει άμεσα να προσαρμοστείτε σε αυτόν τον «νέο» κανονισμό.