• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Hellas Web

Hellas Web

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
    • Κατασκευή E-shop
    • Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Δημιουργία Περιεχόμενου
    • Mobile Applications
    • Email Marketing
    • Καμπάνιες Google Ads
    • Καμπάνιες Facebook
    • Κατοχύρωση Domain
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Υπηρεσίες Google Analytics
  • Έργα
  • Blog
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
espa-banner

Πλήρης οδηγός για social media commerce 2025

October 29, 2025 by editor

Τα social media  δεν έχουν αλλάξει μόνο τον τρόπο που επικοινωνούμε αλλά και τον τρόπο που πουλάμε. Μια τελευταία τάση αποτελεί και το social media commerce. Τα likes, τα views και οι followers πλέον δεν λειτουργούν ως δείκτης προσοχής αλλά αξίας και οδηγούν σε ενέργεια. Οι δημοφιλείς πλατφόρμες έχουν μετατραπεί σε ολοκληρωμένα εμπορικά οικοσυστήματα Instagram Shops, TikTok Shop, YouTube Shopping, Pinterest Shopping, και Click-to-Message καμπάνιες στο WhatsApp και το Messenger. Αξιοποιώντας τo Social media commerce μπορείτε να δείτε εκτόξευση στις πωλήσεις της εταιρείας και σας και άμεσα κέρδη. Στον οδηγό που ακολουθεί περιγράφονται τα βήματα για το πώς μπορείτε με τη σωστή διαχείριση social media της επιχείρησής σας να τα μετατρέψετε σε κανάλι πωλήσεων.

Πλατφόρμες social media που πουλάνε

Οι πλατφόρμες εξελίσσονται ραγδαία οι πιο αποδοτικές και το τι προσφέρουν περιγράφεται στη συνέχεια.

Facebook& Instagram (meta):

Τα in- app checkouts υποχωρούν και οι περισσότερες αγορές πραγματοποιούνται σε mobile-optimized sites. Η εμπειρία χρήση στο website σας είναι κρίσιμη. Θα πρέπει να έχει ταχύτητα, εύκολο check out και Ε-Ε-A-T (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness)

Tik Tok Shop:

Εισάγει αγορές μέσα από βίντεο και live streams με άμεσο « add to Cart». Με τη δυνατότητα GMV Max αυτοματοποιείται η απόδοση διαφημίσεων βάσει πωλήσεων.

YouTube shopping:

Creators και affiliate links μπορούν να μετατρέψουν το YouTube σε ένα δημοφιλές κανάλι πωλήσεων με υψηλή αποδοτικότητα, δηλαδή πρόθεση αγοράς και διαφάνεια.

Pinterest Shopping:

Στο Pinterest οι αγορές ξεκινούν από την έμπνευση. Το κοινό εκεί ήδη μπαίνει με πρόθεση αγοράς.

WhatsApp Business:

Με Click-to-Message Ads, ο πελάτης επικοινωνεί απευθείας με την επιχείρηση, ρωτά, λαμβάνει προσφορές και κλείνει την αγορά μέσα από chat.

Τα  social media στις μέρες μας δεν αποτελούν βιτρίνα αλλά ένα ζωντανό και αποδοτικό κατάστημα που μπορείτε να το αξιοποιήσετε παράλληλα με το e-shop σας και να πολλαπλασιάσετε τα κέρδη σας.

Αποτελεσματική στρατηγική social media

Μια αποτελεσματική στρατηγική social media βασίζεται σε κάποια βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες, τις προκλήσεις και τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Αναλυτικότερα:

Σχεδιασμό ενεργειών:

Η στρατηγική θα διαμορφωθεί από τους στόχους που έχετε ορίσει ως προτεραιότητες στην επιχείρησή σας.

Έρευνα και ανάλυση του κοινού-στόχου:

Για να δείτε άμεσα αποτελέσματα θα πρέπει να ορίσετε κοινό-στόχο. Να βρείτε ποιοι είναι οι δυνητικοί πελάτες σας και πώς θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά μαζί τους.

Μελέτη του ανταγωνισμού:

 Ο ανταγωνισμός στο social media είναι πολύ υψηλός για αυτό θα πρέπει να εντοπίσετε τις αστοχίες των ανταγωνιστών σας και να διαφοροποιηθείτε.

Καθορισμός σημαντικών δεικτών απόδοσης:

Οι δείκτες απόδοσης (metrics) μετρούν την αποτελεσματικότητα των ενεργειών σας. Οι μετρήσεις θα οδηγήσουν στην αποτελεσματική βελτιστοποίηση της στρατηγικής σας.

Δημιουργία και προσαρμογή περιεχομένου:

Το ύφος των αναρτήσεων και διαφημίσεών σας θα πρέπει να προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες της κάθε πλατφόρμας. Αν παράλληλα δραστηριοποιείστε σε διαφορετικές πλατφόρμες θα πρέπει οι αναρτήσεις σας να μην είναι ίδιες, αλλά να τις προσαρμόζετε κάθε φορά για την κάθε περίσταση.

Ενεργή αλληλεπίδραση με το κοινό:

Με άμεση επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες σας ενισχύεται η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία προς το brand σας.

Συνεχή παρακολούθηση και αξιολόγηση αποτελεσμάτων:

Ο στόχος εδώ είναι όχι μόνο να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα, αλλά και να τα αξιολογείτε ώστε να βελτιώνετε  τη στρατηγική σας και να επιτύχετε το μέγιστο ROI.

Για την οργάνωση και την αποτελεσματικότητα της στρατηγική social media commerce της επιχείρησής σας χρειάζεστε έναν αξιόπιστο συνεργάτη. Στην Hellas–Web μπορούμε να σχεδιάσουμε και να εκτελέσουμε μια εξατομικευμένη digital marketing στρατηγική για την επιχείρησή σας που να εντάσσεται η στρατηγική social media.

Τα 12 βασικά βήματα για αποδοτική διαχείριση Social media

To Business outcomes αποτελεί το νέο vanity metrics

Οι πραγματικές μετρήσεις δεν είναι τα likes αλλά τα έσοδα, οι επαναγορές και η αξία ζωής πελάτη, δηλαδή οι μετατροπές.  Δουλέψτε με UTM naming standards, cohort-based reports και server-side tagging ώστε να βλέπετε καθαρά ποια καμπάνια φέρνει πραγματικά πωλήσεις. Σχετικά με τις μετατροπές που θα πρέπει να στοχεύσετε:

Για e-commerce KPIs: έσοδα, κόστος απόκτησης πελάτη, αξία διάρκειας ζωής πελάτη, αποδοτικότητα μάρκετινγκ, ποσοστό επανάληψης αγορών.

B2B/Υπηρεσίες:  MQL → SQL (Μετατροπή από Marketing Qualified Lead σε Sales Qualified Lead), Ταχύτητα Πωλήσεων, Ποσοστό κλεισμένων συμφωνιών.

Τοπικές επιχειρήσεις: Κρατήσεις, Ποσοστά Παρουσίας στα ραντεβού, έσοδα ανά ραντεβού.

Buyer Journey 2.0 — 3 Taps ή 1 DM μέχρι την Αγορά

Οι αρχές σχεδίασης σήμερα καθορίζουν τα 3 tap ως τη μέγιστη διαδρομή που μπορεί να κάνει ο χρήστης στο προφίλ σας μέχρι την αγορά ή με 1  DM (μήνυμα)

Η νέα διαδρομή περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα:

  1. HOOK: Πρόβλημα ή επιθυμία
  2. Proof: Βίντεο-απόδειξη, μαρτυρίες ή demo
  3. Action: κουμπιά που καλούν άμεσα σε δράση όπως «Στείλτε Μήνυμα», «Αγοράστε τώρα»

Αρχές σχεδίασης:

  1. Αποδείξεις αντί υποσχέσεων: Επιλέξτε να δείχνετε αποτελέσματα και όχι υποσχέσεις
  2. Σαφήνεια με ένα μόνο click: Καθαρή πρόταση αξίας
  3. Ομαλή εμπειρία χρήστη: Λιγότερα βήματα με απευθείας συνδέσμους μέσα στην εφαρμογή και έτοιμα μηνύματα προς αποστολή.

Ποιο Commerce stack πουλάει;

Ένα λειτουργικό σύστημα social commerce περιλαμβάνει 5 βασικά επίπεδα:

Ιστότοπος & Core Web Vitals:

Ο ιστότοπό σας θα πρέπει να διαθέτει υψηλή ταχύτητα& σταθερότητα. Η αγορά να γίνεται με mobile–first σχεδιασμό, με διαθέσιμους πολλαπλούς τρόπους πληρωμών, με πιστοποιήσεις ασφαλείας και τη δυνατότητα αγοράς χωρίς εγγραφή. Εντέλει η οργάνωση της δομής θα πρέπει να περιλαμβάνει σελίδες προϊόντων και λίστας προϊόντων με SEO-friendly τίτλους, τεχνικά χαρακτηριστικά, κριτικές χρηστών, συχνές ερωτήσεις και βίντεο επίδειξης.

Κατάλογοι & Feeds:

Συμπληρώστε με σαφήνεια τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Τους κωδικούς των προϊόντων, τις παραλλαγές (χρώμα, μέγεθος, τύπος) τη διαθεσιμότητα, την μάρκα ή εμπορικό σήμα τους. Ακόμη οι ποιότητα των media θα πρέπει να είναι υψηλή δηλαδή να δημοσιεύετε καθαρές φωτογραφίες 1:1 & 9:16 και σύντομα βίντεο. Τέλος θα πρέπει να συγχρονίζετε τις τιμές με τα αποθέματα,  σωστά product IDs για tags/ads.

Μετρήσεις και δεδομένα:

Χρησιμοποιείστε GA4 + Consent Mode v2: Google Analytics 4 με λειτουργία συγκατάθεσης v2, Conversion API (Meta/TikTok/Pinterest) και ταξινομία γεγονότων π.χ. view_item, dm_start, purchase. Τέλος κάντε επαλήθευση μέσω Tag Assistant, δοκιμαστικών παραγγελιών και σύγκρισης δεδομένων πλατφόρμας με GA4.

Δημιουργία περιεχομένου:

Περιεχόμενο UGC που δημιουργείτε δηλαδή από χρήστες, Επίσης περιεχόμενο από κατάλληλους creators όπως influencers θα βοηθούσε πολύ την στρατηγική σας. Εναρκτήρια σημεία που τραβούν την προσοχή και ο τρόπος επικοινωνίας που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι ο κατάλληλος και για την πλατφόρμα αλλά και για το κοινό στόχο. Θα πρέπει να κάνετε ανά μορφή περιεχομένου δοκιμές για να δείτε τι αποδίδει περισσότερο.

Μηνύματα:

Επικοινωνία μέσω WhatsApp και απευθείας μηνυμάτων στο Instagram θα πρέπει να έχει προσαρμοσμένα templates για ερωτήσεις, link πληρωμής, άμεση απόκριση σε λιγότερο από 3 ώρες και follow-ups ( επακόλουθες ενέργειες, υπενθυμίσεις, παρακολούθηση επαφών)

DM- Driven Commerce- WhatApp& Instagram DMs

Το DM- Driven Commerce μετατρέπει τα social media σε κανάλι πωλήσεων, επιτρέποντας στον χρήστη να ολοκληρώσει την αγορά απευθείας μέσα από συνομιλία στο WhatsApp ή το Instagram DM.

Με το DM-Driven Commerce η χρήστης μπορεί να εξυπηρετηθεί προσωπικά λαμβάνοντας απάντηση σε απορίες. Έτσι νιώθει μεγαλύτερη σιγουριά πριν από μια αγορά και σχετικά με την αποδοτικότητά του το DM φέρνει περισσότερες μετατροπές από 3 έως 5 φορές περισσότερο conversion rate σε προϊόντα.

Η βασική ροή μπορεί να καθοριστεί με διάφορους τρόπους:

Διαφημίσεις: Διαφημίσεις σε DM με κουμπί Click-to-WhatsApp ή Click-to-Message.

Qualification: Προκαθορισμένες ερωτήσεις (ανάγκη, budget, προθεσμία).
Conversion: Αποστολή link πληρωμής ή checkout URL.
Post-purchase: Επιβεβαίωση, οδηγίες και αίτημα για UGC (φωτογραφία/βίντεο πελάτη).

Για να μπορέσετε να το ενσωματώσετε στην στρατηγική σας χρειάζεστε WhatsApp Business ή Instagram Messaging automations, Click-to-Message καμπάνιες από Meta Ads Manager, CRM ή Tagging σύστημα για follow-ups και μέτρηση.

Περιεχόμενα Ανά Πλατφόρμα κατάλληλο για αγορές.

Το shoppable περιεχόμενο μετατρέπει κάθε post, video ή story σε ευκαιρία αγοράς. Ο στόχος είναι η ομαλή εμπειρία χρήστη χωρίς εμπόδια.

Instagram& Facebook:

Προσθέστε Shopping Tags, δηλαδή τίτλους, variants και UGC φωτογραφίες. Η σελίδα σας θα πρέπει ακόμη να έχει γρήγορη φόρτωση, καθαρό checkout και deep links σε  προϊόντα. Τα reels και stories που ανεβάζετε θα πρέπει να είναι σύντομα hooks, με περιορισμένες προσφορές και τα highlights να έχουν την μορφή FAQS δηλαδή ερωτοαπαντήσεων. Τα  click-to-Message ads είναι ιδανικά για προϊόντα που απαιτούν επεξήγηση.

TikTok shop:  

Σχετικά με τα shoppable video και τα  live sessions προτείνεται για παρουσίαση προϊόντων, κουπονιών και περιορισμένης διαθεσιμότητας. Συνίσταται στις καμπάνιες σας να επιλέγετε micro-influencers με αυθεντικό περιεχόμενο και post-live remarketing, για όσους χρήστες είδαν το περιεχόμενο ή αλληλεπίδρασαν αλλά δεν αγόρασαν.

YouTube Shopping:

Επισήμανση προϊόντων σε βίντεο long-form ή Shorts με κεφάλαια και καρφιτσωμένους συνδέσμους. Περιεχόμενο με κριτικές και οδηγούς (how-to), ένας συνδυασμός απόδειξης και εκπαίδευσης.

Pinterest:

Shoppable Pins με lifestyle εικόνες με άμεση αγορά και πίνακες ως κανάλια μετατροπής με διαδρομή έμπνευση-επιλογή-αγορά.

Κάθε πλατφόρμα μπορεί να γίνει mini e-shop, όταν το περιεχόμενο συνδέεται απευθείας με το προϊόν και με τη δράση.

Creators, UGC &Affiliate– Η απόδειξη πληρώνει

Οι πελάτες εμπιστεύονται ανθρώπους περισσότερο από  brands. Συνεπώς UGC (user generated content) και creators λειτουργούν ως κοινωνική απόδειξη.

Εφαρμόστε μια αναλογία 70/20/10: 70 % micro-creators, 20% mid, 10% hero. Τα briefs να έχουν σαφή hooks, ισχυρισμούς αλλά και πριν/μετά. Οι αμοιβές προτιμότερο είναι να γίνονται με έναν συνδυασμό σταθερής αμοιβής και προμήθειας affiliate. Επίσης μπορείτε να επαναχρησιμοποιήσετε  τα briefs σε διαφημίσεις, σελίδες προορισμού emails και συχνές ερωτήσεις.

Αξιοποίηση του SEO στα Social Media

Το SEO και τα social media μπορούν να συνεργαστούν για αύξηση της οργανικής και εμπορικής σας αξίας. Ένα σωστά βελτιστοποιημένο περιεχόμενο μετατρέπει clicks σε πωλήσεις. Συνίσταται λοιπόν να εφαρμόζετε:

  • Semantic SEO: Τα θέματα να είναι γύρω από κατηγορίες& προϊόντα που εστιάζετε
  • Pillar/ Cluster δομή: Να δημοσιεύονται οδηγοί, συγκρίσεις, και λίστες.
  • Schema: Η δομή της σελίδας να περιλαμβάνει το προϊόν, κριτική, συχνές ερωτήσεις και βίντεο παρουσίασης του προϊόντος.
  • Core Web Vitals: Γρήγορη εμπειρία και σχεδιασμός που να ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές.

Μετρήσεις &Attribution

Η επιτυχία στο social media commerce μετριέται. Θα πρέπει όμως να μετράτε όχι μόνο τα clicks, αλλά και την επίδραση του κάθε καναλιού. Θα πρέπει λοιπόν να κάνετε:

 -Δοκιμές αυξητικής επίδρασης: Διαχωρισμός ανά περιοχή και καμπάνιες με μηνύματα κοινής ωφέλειας.

-Απλοποιημένο ΜΜΜ: Ανάλυση αναλογίας προϋπολογισμού σε σχέση με την αναλογία εσόδων.

-Google Analytics 4 & Μοντελοποίηση συναίνεσης: Για να καλύψετε κενά στα δεδομένα.

-UTMs / Deep Links: Ανά πλατφόρμα και δημιουργό

-Ομάδες χρηστών & αξία διάρκειας ζωής: Απόδοση σε ορίζοντα 30,60 και 90 ημερών

Playbooks ανά κλάδο

E–commerce:

Καθαρά feeds, κριτικές από χρήστες, Reels, TikTok Shop, ροές μηνυμάτων και προγράμματα πιστότητας μέσα WhatsApp.

B2B/ Services:

Χρήση LinkedIn και YouTube για ενίσχυση κύρους, δημιουργία lead magnets, ραντεβού μέσω μηνυμάτων (DM) και απόδοση στο pipeline πωλήσεων.  

Τοπικές επιχειρήσεις/ Ραντεβού:

Χρήση του Google Business Profile και του Instagram για περιεχόμενο τύπου πριν/μετά, με click-to-WhatsApp για εύκολη κράτηση ραντεβού.  

Ο κάθε κλάδος έχει τα δικά του χαρακτηριστικά που αν τα εφαρμόσετε με την αντίστοιχη στρατηγική θα σας φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πλάνο 90 ημερών

Ένα tip για αποδοτική social media commerce καμπάνια είναι να εφαρμόσετε το πλάνο των 90 ημερών.

Μήνας πρώτος:

Γίνεται έλεγχος της ιστοσελίδας, Core Web Vitals, feeds και παραγωγή περιεχομένου από χρήστες (UGC).

Μήνας δεύτερος:

Πραγματοποιείται η ενεργοποίηση εμπορίου μέσω μηνυμάτων ( DM-commerce), καμπάνιες performance Max/ Advantage+ και TikTok shop

Μήνας τρίτος:

Επέκταση των νικητών, ανάλυση τύπου MMM-lite, θεμελιώδεις πυλώνες SEO και αυτοματισμοί DM

 Μέσα σε τρεις μήνες θα έχετε οδηγήσει το social media commerce σας από το αρχικό στάδιο του στησίματος στην ανάπτυξη.

Standard Operating Procedure & Λίστες ελέγχου

Η Τυπική Διαδικασία Λειτουργίας είναι ένα σύνολο ενεργειών που διασφαλίζουν την ποιότητα, μειώνοντας τα λάθη της καμπάνιας σας.

Προϊόν: Θα πρέπει κάθε προϊόν να έχει από ένα τίτλο, μια περιγραφή με τα βασικά οφέλη του, φωτογραφίες και βίντεο καλής ποιότητας, κριτικές και συχνές ερωτήσεις.

Διαφήμιση: Η διαφήμιση με τη σειρά της θα πρέπει να έχει Hook ≤3’’, ξεκάθαρη προσφορά, κοινωνική απόδειξη (social proof), κάλεσμα σε ενέργεια (CTA).

Ροή μηνυμάτων: έτοιμα templates, σύνδεσμοι πληρωμής και follow-up

Η μέση παραγωγή θα πρέπει να είναι 8-12  κομμάτια περιεχομένου την εβδομάδα με σωστή ονοματοδοσία και αρχειοθέτηση.

Χάρτης λέξεων-κλειδιών

    Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι δημοφιλέστερες λέξεις-κλειδιά στα ελληνικά και στα αγγλικά για να χρησιμοποιήσετε σε στρατηγικά σημεία στην καμπάνια σας.

    EL: Κοινωνικό εμπόριο, αγορές μέσω Instagram, πωλήσεις μέσω WhatsApp, TikTok Shop, περιεχόμενο από χρήστες ( UGC), affiliate marketing, attribution, διαφημίσεις WhatsApp, αγορές μέσω DM, αυτοματοποίηση μηνυμάτων, Meta Advantage+ αγορές, Performance Max e‑commerce, Conversion API,

    EN: social commerce strategy, Instagram sales, WhatsApp Business API, TikTok Shop Europe, Performance Max, conversion API, semantic SEO, Max, YouTube Shopping affiliate, Pinterest API for Shopping, shoppable video, click‑to‑message, Meta Advantage+ Shopping.

    Οφέλη του Social media marketing για την επιχείρησή σας.

    Το Social media marketing θα πρέπει να αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής digital marketing μιας επιχείρησης. Μέσω της συστηματικής παρουσίας σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok ή το LinkedIn, οι επιχειρήσεις μπορούν να χτίσουν ισχυρό brand, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να προσεγγίσουν νέους πελάτες με αποτελεσματικό τρόπο. Ας δούμε τα πέντε βασικά οφέλη:

    Ενίσχυση του brand& της επωνυμίας σας

    Μια συνεπής και καλά οργανωμένη στρατηγική στα social media βοηθά το brand σου να γίνει αναγνωρίσιμο και αξιόπιστο. Κάθε ανάρτηση, εικόνα ή βίντεο, βοηθάει στο να δημιουργήσετε μια σταθερή ταυτότητα που αφήνει το αποτύπωμά της στο κοινό. Η σταθερή αυτή παρουσία αυξάνει την αναγνωρισιμότητα και εδραιώνει την επιχείρησή σας ως αξιόπιστη στην αγορά.  

    Αυξημένη  επισκεψιμότητα στο site σας

    Τα  social media λειτουργούν ως πύλες που οδηγούν το κοινό απευθείας στην ιστοσελίδα σας. Μέσω στρατηγικά τοποθετημένων links σε αναρτήσεις, stories, και διαφημίσεις μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, να ενισχύσετε τις πωλήσεις και να βελτιώσετε τη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης. Επίσης η υψηλή επισκεψιμότητα αποτελεί σημαντικό δείκτη αξιοπιστίας για την επιχείρησή σας και ενισχύει το SEO.

    Αμεσότερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση

    Με τα social media της επιχείρησή σας βελτιώνεται η επικοινωνία με το κοινό, διότι είναι αμεσότερη. Τα σχόλια, τα προσωπικά μηνύματα και τα reviews προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες για να κατανοήσετε τις ανάγκες των πελατών σας. Με την άμεση ανταπόκρισή σας σε ερωτήσεις και παρατηρήσεις βοηθάτε στη δημιουργία θετικών εμπειριών για τους χρήστες ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία σας. Αυτό μεταφράζεται ως με μακροχρόνια πιστότητα και επαναλαμβανόμενες αγορές.

    Αύξηση πελατολογίου

    Το social media commerce σας δίνει τις δυνατότητα να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να δημιουργήσετε περισσότερες ευκαιρίες συνεργασιών. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε στρατηγικές διαφημίσεις και να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα με μικρότερο κόστος.

    Πολύτιμα insights.

      Τα Social media σας προσφέρουν πολύτιμα δεδομένα για το κοινό σας. Συγκεκριμένα τα αναλυτικά στοιχεία για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των χρηστών σας μπορείτε να τα αξιοποιήσετε για να εξάγετε σημαντικά συμπεράσματα. Τα insights λοιπόν προτείνεται να τα προσαρμόζετε στη στρατηγική σας, για να βελτιώνετε τα αποτελέσματά σας. Καθιστώντας τα ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της  social media commerce  στρατηγική σας.

    Tips για καλύτερα αποτελέσματα της social media στρατηγική σας

    Αυθεντικό και ποιοτικό περιεχόμενο

    Η επιτυχία μια στρατηγικής social media θα κριθεί από το πόσο ανθρώπινη και ειλικρινής δείχνει. Θα πρέπει δηλαδή να είστε διαφανείς με τις διαδικασίες, τις συνεργασίες και τα προϊόντα σας. Προτείνετε επίσης να έχετε άμεση επικοινωνία με το κοινό σας και ειλικρινή. Για να το πετύχετε αυτό δημοσιεύστε υλικό από τα παρασκήνια, backstage από meetings της ομάδας. Το υλικό που θα δημοσιεύσετε να είναι ρεαλιστικό και όχι υπερβολικά στημένο και στυλιζαρισμένο αλλά να παρουσιάζει τα αληθινά στιγμιότυπα του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας σας.

    Διαδραστικό περιεχόμενο

    Το διαδραστικό περιεχόμενο έχει μεγάλη απήχηση στα social media. Δημιουργεί περισσότερο συμμετοχή και engagement. Τα formats με κουιζ, polls και διαγωνισμούς παρουσιάζουν τα προϊόντα των επιχειρήσεων με δυναμικό τρόπο και ενισχύουν τη σύνδεση με το κοινό.

    Δημιουργήστε λοιπόν σύντομα και αυθεντικά βίντεο που να παρουσιάζουν τα προϊόντα σας. Οργανώστε polls ή κουιζ που να εμπλέκουν ενεργά το κοινό σας και δοκιμάστε Q&A  sessions για μεγαλύτερη διάδραση.

    Influence marketing

    Το Influencer Marketing παραμένει μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές social media — και η δυναμική του όχι μόνο δεν μειώνεται, αλλά ενισχύεται χρόνο με τον χρόνο. Η συνεργασία με micro-influencers με σκοπό την προώθηση των προϊόντων σας θα φέρει σημαντική αύξηση στην αναγνωρισιμότητα και επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Οι influences έχουν δημιουργήσει σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό και το περιεχόμενό τους είναι αυθεντικό, δημιουργικό και προσαρμοσμένο στην γλώσσα του κοινού τους. Θα πρέπει η επιλογή όμως των influencers να γίνει με σύνεση και προσοχή για να ταιριάζει με το ύφος, τις αξίες και το κοινό της επιχείρησή σας και με στόχο μια μακροχρόνια συνεργασία και όχι μεμονωμένες δημοσιεύσεις.

    Συνέπεια στη διαχείριση social media της επιχείρησής σας

    Η συνέπεια είναι ένα από τα πιο υποτιμημένα αλλά καθοριστικά στοιχεία της διαχείρισης social media. Ένα σταθερό πρόγραμμα αναρτήσεων και μια συνεπής οπτική και επικοινωνιακή ταυτότητα ενισχύουν την αξιοπιστία του brand σου και βοηθούν το κοινό να σε αναγνωρίζει και να σε θυμάται.

    Καθορίστε ένα σταθερό πλάνο δημοσιεύσεων, όπως 3 την εβδομάδα. Δημιουργήστε ένα calendar με θεματολογίες, hastags και τύπους περιεχομένου. Προσαρμόστε το περιεχόμενό σας, ώστε να έχει το κατάλληλο ύφος για την κάθε πλατφόρμα, αλλά να διατηρεί ενιαία αισθητική και να ξεχωρίζει ως δικό σας. Να θυμάστε πως η συνέπεια δεν αφορά μόνο την ποσότητα, αλλά και την ποιότητα.  

    Διαφορετικότητα και συμπερίληψη αλλά και εξατομικευμένες καμπάνιες

    Θα πρέπει οι καμπάνιες σας αφενός μεν να συνδυάζουν περιεχόμενο που να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές ηλικίες, φυλές και εθνικότητες, αφετέρου δε να είναι ομαδοποιημένο σε target groups, για να τους προσφέρετε εξατομικευμένο περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. Ο χρήστες περιμένουν από τα brands να εκπροσωπούν όλα τα είδη κοινού και να περνούν ένα συμπεριληπτικό μήνυμα. Παράλληλα οι επιχειρήσεις που στοχεύουν σε προσωποποιημένες εμπειρίες  έχουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και αυξημένα  conversions. Συνεπώς θα πρέπει και λαμβάνετε υπόψη και τα δυο αυτά χαρακτηριστικά για μια επιτυχημένη καμπάνια.

    Συμπεράσματα

    Τοsocial media commerce δε αποτελεί πλέον μια τάση αλλά ένα απαραίτητο στοιχείο στο  digital marketing της επιχείρησής σας. Οι πλατφόρμες social media όπως Facebook, TikTok, Instagram έχουν διαμορφωθεί από μέσα προβολής σε ολοκληρωμένα εμπορικά κανάλια, όπου η κάθε ανάρτηση μπορεί να μετατραπεί σε πώληση.

    Η επιτυχία δεν εξασφαλίζεται μόνο με την παρουσία σας αλλά αναλόγως τη διαχείριση social media που κάνετε, πώς συνδυάζετε δηλαδή την αυθεντικότητα, τη στρατηγική και τα δεδομένα. Το social media commerce μπορεί να φέρει τη επιχείρησή σας κοντά με τους πελάτες σας, δημιουργώντας αμεσότερη αλληλεπίδραση και αποδοτικές σχέσεις. Η Hellas-Web μπορεί να σας βοηθήσει στο να μετατρέψετε τα social media της επιχείρησής σας σε ένα αποδοτικό κανάλι πωλήσεων. Η έμπειρη ομάδα μας μπορεί να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική social media commerce προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τους στόχου

    Διαχείριση Social Media

    Ας μιλήσουμε για τις δικές σας ιδέες!

    Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας γνωρίσουμε και να σας
    βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας.

    Ας Ξεκινήσουμε

    Footer

    ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

    • Κατασκευή ιστοσελίδων
    • Κατασκευή E-shop
    • Μobile sites & applications
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Κατοχύρωση Domain
    • Πιστοποιητικά SSL

    ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

    • Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Προώθηση e-shop
    • Δημιουργία Περιεχόμενου
    • Καμπάνιες Google Ads
    • Καμπάνιες Facebook
    • Google Analytics
    • Email Marketing

    ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

    Google Partner

    Google Partner

    DMCA.com Protection Status

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    Ανδρέα Κάλβου 19,Νέα Ιωνία (έναντι Ηλεκτρικού Σταθμού)

    211 400 1313
    info@hellas-web.gr

    • Facebook
    • Instagram

    Copyright © 2025 · Hellas Web