Το περιεχόμενο για social media είναι ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας για τη στρατηγική social media της επιχείρησής σας. Στη συνέχεια του άρθρου παρουσιάζονται οι τάσεις του 2025, ώστε να ενσωματώσετε τις συμβουλές μας και να αποτελέσετε τάση αυξάνοντας το traffic και τα κέρδη της επιχείρησή σας.

Οι βασικές τάσεις στο περιεχόμενο social media 2025
Αρχικά θα παρουσιαστούν οι κινήσεις του περιβάλλοντος στα social media που επηρεάζουν την παραγωγή περιεχομένου.
Short-Form video:
Τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν την κυρίαρχη τάση του 2025 και φαίνεται πως αυτή η μόδα ήρθε για να μείνει. Reels στο TikTok και στο Instagram, shorts στο YouTube, Facebook όλα είναι προσαρμοσμένα στην άμεση προσοχή των θεατών. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να δημιουργείτε βίντεο διάρκειας 15-60 δευτερολέπτων που να εστιάζουν στο να τραβούν την προσοχή στα πρώτα δευτερόλεπτα. Να προσαρμόζετε το format να είναι λειτουργικό για mobile προβολή (κατακόρυφος /9:16) και να χρησιμοποιείτε λεζάντες, γιατί πολλοί χρήστες παρακολουθούν χωρίς ήχο.
Περιεχόμενο social media φιλικό προς smartphone:
Τα κινητά τηλέφωνα κυριαρχούν στην κατανάλωση social media. Μάλιστα τα κινητά έχουν προσαρμοστεί για αυτήν την αλλαγή δίνοντας έμφαση στις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα. Αυτό σημαίνει πως κάθε ανάρτηση θα πρέπει να είναι «optimized» για mobile προβολή, να παρέχει δηλαδή καλή αναγνωσιμότητα, γρήγορη φόρτωση και καθαρό μήνυμα.
Περιεχόμενο social media AI-generated:
Η Meta τα τελευταία χρόνια προσθέτει όλο και περισσότερα εργαλεία για AΙ αλγορίθμους. Πέρα από τις διαφημίσεις με το AI παράγεται διαρκώς περιεχόμενο με εικόνες, βίντεο και κείμενο. Παρόλα αυτά το φαινόμενο αυτό έχει και αρνητικά. Με τους κινδύνους της έλλειψης δημιουργικότητας, αυθεντικότητας και παραπλανητικού, μη ρεαλιστικού περιεχομένου να προβληματίζουν. Κάποιες πλατφόρμες όπως το LinkedΙn έχουν εντάξει AI content labels, ώστε να μπορούν να διαχωρίζουν οι χρήστες απευθείας ότι το περιεχόμενο είναι του αλγορίθμου.
Social commerce& Εμπειρίες AR:
Η δυνατότητα άμεσης αγοράς εντός μιας social media πλατφόρμας και η ενσωμάτωση εμπειριών αλλάζουν το content-playbook. Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) με χρήση τρισδιάστατων φίλτρων στα βίντεο και τις εικόνες εγείρει όμως προβλήματα ιδιωτικότητας και κατάχρησης προσωπικών δεδομένων.

Τύποι στο περιεχόμενο social media που αποδίδουν
Στη συνέχει του οδηγού αυτού θα παρουσιαστούν πρακτικές συμβουλές για να υιοθετήσετε περιεχόμενο που αποδίδει στα social media το 2025.
Φωτογραφίες υπηρεσιών/προϊόντων:
Σε καλής ποιότητας φωτογραφίες προσθέστε ένα δυναμικό στοιχείο όπως carousel ή χρήση AR-preview.
Βίντεο με συμβουλές/οδηγίες:
Δημιουργήστε video τύπου “How to” αν θέλετε, αλλά να είναι προσαρμοσμένο σε κινητές συσκευές, με λεζάντα και μικρό σε διάρκεια (15-30 δευτερόλεπτα)
Ιστορίες πελατών:
Μοιραστείτε εμπειρίες πελατών ως κοινωνική απόδειξη των υπηρεσιών σας. Αυτό όμως που πρέπει να προσθέσετε είναι το UGC (user-generated content). Ακόμη βάλτε στοιχεία του brand σας στα social media της επιχείρησής σας και κάντε live Q&A με πελάτες.
Αλληλεπίδραση με την κοινότητα:
Μπορεί να κάνετε δημοσκοπήσεις ή ερωτήσεις στα social της επιχείρησής σας ήδη, αλλά εκεί που πρέπει να εστιάσετε είναι τα stories με stickers, τα live polls και τα βίντεο με συμμετοχή του κοινού.
Διαγωνισμοί/ προσφορές:
Τα Call-to-action για συμμετοχή και οι προσφορές δεν αρκούν για σωστή στρατηγική social media το 2025, αλλά θα πρέπει να συνδυάζονται με live διαγωνισμούς μέσω stream και instant win μέσω social commerce.
Infographics:
Παρουσίαση στατιστικών και δεδομένων που όμως θα πρέπει να ενισχυθεί με κινούμενα γραφήματα που να είναι ενσωματωμένα σε κινητές συσκευές.
Live sessions/ Q&A:
Ζωντανές μεταδόσεις και συνομιλίες σε συνδυασμό με live και με interactive shopping μέσα στο live.
Συνεργασίες:
Η δημιουργία κοινού με άλλο brand ή influencer έχει αλλάξει επίσης στόχευση και μια τάση του 25 αποτελούν oi micro-influencer & macro-influencers καθώς και οι UGC καμπάνιες.
Συμπερασματικά: Οι αλλαγές που πρέπει να κάνετε στο περιεχόμενο των social media της επιχείρησής σας για το 2025 συγκεντρωτικά είναι οι ακόλουθες. Να δώσετε έμφαση στις σύντομες μορφές βίντεο, να διασφαλίσετε το mobile-first περιεχόμενο, να χρησιμοποιείτε AI εργαλεία για την παραγωγή και επεξεργασία κειμένων, όμως να ενσωματώνετε την ανθρώπινη δημιουργικότητα μέσα σε αυτό, να ενσωματώνετε το social commerce και AR για άμεση μετατροπή, να ενισχύστε το UGC και την αυθεντικότητα και τέλος να διατηρήσετε τη σταθερότητα στη δημοσίευση.

Πώς να δομήσετε το περιεχόμενο στην στρατηγική social media marketing:
Η παραγωγή περιεχομένου social media αποτελεί έναν κρίσιμο παράγοντα, η στρατηγική social media αποτελεί έναν δεύτερο. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν τα βήματα με τα οποία μπορείτε να ενσωματώσετε το περιεχόμενο στην στρατηγική social media.
Βήμα 1ο : καθορισμός στόχων και KPIs
Πρέπει να θέσετε σαφείς στόχους όπως αύξηση πωλήσεων, ενίσχυση της κοινότητας ή αύξηση του brand awareness. Θα πρέπει επίσης να επιλέξετε τα κατάλληλα KPIs , δηλαδή τις μεταβλητές που αξιολογούν την απόδοση του στόχου. Παραδείγματος χάρη ο δείκτης των μετατροπών για social commerce, ο δείκτης των προβολών για βίντεο κ.ο.κ (engagement rate, view‑through rate, click‑through rate, conversion rate)
Bήμα 2ο : Καθορισμός κοινού& πλατφόρμων
Στο δεύτερο βήμα καθορίζετε το κοινό-στόχο σας. Ποιους θέλετε δηλαδή να προσεγγίσετε. Θα πρέπει να ορίσετε την ηλικία, τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές και τους γεωγραφικούς περιορισμούς της ομάδας στόχου. Έπειτα θα πρέπει να βρείτε ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος σας ( TikTok, Instagram, LinkedIn , Facebook, Youtube) Τέλος προσαρμόζετε το περιεχόμενο και το format της στρατηγικής σας στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Βήμα 3ο : Περιεχόμενο pillars στα social media
Δημιουργήστε pillar content, δηλαδή ένα βασικό βίντεο 2-3 λεπτών που θα αποτελέσει τον πυρήνα για δημιουργία ομάδας σχετικού περιεχομένου. Μπορείτε δηλαδή να αποσπάσετε reels/shorts, quotes, infographics από αυτό το βασικό βίντεο. Κάθε κομμάτι του περιεχομένου σας θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι υπηρετεί τους στόχους της social media καμπάνιας σας.
Βήμα 4ο : Χρονοδιάγραμμα& Συχνότητα
Θα πρέπει οι δημοσιεύσεις σας να έχουν συνέπεια. Σε κύριες πλατφόρμες δηλαδή να δημοσιεύετε τουλάχιστον 3 με 5 φορές την εβδομάδα. Συνίσταται οι μορφές σας να είναι συνδυαστικές φωτογραφίες με βίντεο, live streams και stories. Δοκιμάστε τις νέες τάσεις όπως τα short-form και μετρήστε τα αποτελέσματα που θα φέρουν.
Βήμα 5ο : Μέτρηση& Βελτιστοποίηση
Παρακολουθήστε τα δεδομένα. Τουτέστιν ποιο περιεχόμενο αποδίδει καλύτερα, ποιες ώρες, ποιο format, ποιο κοινό. Αξιοποιήστε τα αποτελέσματα αυτά βελτιστοποιώντας τη στρατηγική σας. Μη φοβάστε να διακόψετε μορφές που δεν είναι αποδοτικές.

Συμπεράσματα
Το περιεχομένο για social media το 2025 δεν αποτελεί μια εύκολη υπόθεση, ούτε αποτελούν οι μεμονωμένες περιπτώσεις που ανεβάζετε κάτι στο Instagram και στο tiktok μια στρατηγική social media. Για να μπορέσει να φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα θα πρέπει να είναι στρατηγικά σχεδιασμένο το social media marketing και να λαμβάνει υπόψη τις τάσεις του 2025. Το περιεχόμενο λοιπόν θα πρέπει να προσαρμοστεί στη στρατηγική σας και να προσφέρει αξία, αλληλεπίδραση και μετατροπή.
Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε απορίες για τη δημιουργία περιεχομένου στα social media η ομάδα της Hellas-Web είναι στη διάθεσή σας για να σας κατευθύνει σε ό,τι χρειαστείτε.
