Είναι πάσης φύσεως γνωστό ότι το διαδίκτυο έχει αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν τα αγαθά και τις υπηρεσίες αλλά και τις πληροφορίες. Εάν στοχεύετε οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να είναι ασθενείς τότε πρέπει να γνωρίζετε την αξία του ιατρικού marketing. Γιατί … [Read more...] about Η αξία του Ιατρικού Marketing
Πόσος χρόνος απαιτείται για να φανούν τα αποτελέσματα του SEO;
Όταν μία εταιρία αναλαμβάνει την προώθηση μίας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης -μέσω βελτιστοποίησης SEO- μια από τις βασικότερες ερωτήσεις που δέχεται από τους υποψήφιους πελάτες είναι: "Πότε φαίνονται τα αποτελέσματα του SEO;" Είναι ένα εύλογο ερώτημα που όμως δε μπορούμε να δώσουμε μία … [Read more...] about Πόσος χρόνος απαιτείται για να φανούν τα αποτελέσματα του SEO;
SEO Λέξεις-κλειδιά: 14 συμβουλές για αποδοτική έρευνα.
Οι SEO λέξεις-κλειδιά είναι το σημείο εκκίνησης του ιστότοπού σας βελτιστοποιημένο για μηχανές αναζήτησης. Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατατάξετε υψηλότερη θέση στη Google και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αλλά πώς βρίσκετε τις … [Read more...] about SEO Λέξεις-κλειδιά: 14 συμβουλές για αποδοτική έρευνα.
Δημιουργία περιεχομένου – Content Marketing
Τι είναι Content Marketing; Όταν μιλάμε για συγγραφή κειμένου online ουσιαστικά μιλάμε και για content marketing και αυτό αποτελεί ένα νέο και αποτελεσματικό τρόπο να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας μέσω δημιουργίας πρωτότυπου, ενδιαφέροντος και μοναδικού περιεχομένου. Δεν υπάρχει αμεσότερος τρόπος … [Read more...] about Δημιουργία περιεχομένου – Content Marketing
Δημιουργήστε άριστη εμπειρία χρήστη!
Η άριστη εμπειρία χρήστη για κάποιον που μπαίνει να “χαζέψει” και να περάσει ευχάριστα την ώρα του μέσα στην ιστοσελίδα σας είναι απαραίτητο στοιχείο technical SEO και παράγοντας επιτυχίας της ιστοσελίδας σας. Πώς επιτυγχάνεται η άριστη εμπειρία χρήστη; Θα πρέπει ο … [Read more...] about Δημιουργήστε άριστη εμπειρία χρήστη!
Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (GDPR)
Η Hellas Web σας ενημερώνει σχετικά με τον καινούργιο γενικό κανονισμό για την προστασία προσωπικών δεδομένων- GDPR που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτός ο γενικός κανονισμός αφορά όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως τι προϊόντα και τι υπηρεσίες παρέχουν στους καταναλωτές και τους οργανισμούς που … [Read more...] about Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (GDPR)
Η καλύτερη εποχή για την είσοδο σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο!
Απαραίτητο βήμα για κάθε μικρή, μεσαία και μεγαλύτερη επιχείρηση που θέλει να αποκτήσει το δικό της online ηλεκτρικό κατάστημα εδραιώνοντας την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα σας προσφέρει τη δυνατότητα να έχετε πρόσβαση και να προσφέρετε τα προϊόντα και τις … [Read more...] about Η καλύτερη εποχή για την είσοδο σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο!
Τι είναι το User Experience – εμπειρία χρήστη;
Ο όρος « User Experience » εμπειρία χρήστη στα ελληνικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να περιγράψει την εμπειρία που έχει κάποιος όταν αλληλοεπιδρά με την εταιρεία ή τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που μπορεί να διαθέτει μία επιχείρηση. Δηλαδή είναι μία έννοια που αναφέρεται τόσο στο ψηφιακό κόσμο … [Read more...] about Τι είναι το User Experience – εμπειρία χρήστη;
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας : Πώς γίνεται;
Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδας, όπως είναι ευρύτερα γνωστό, αποτελεί ίσως την πιο σημαντική διαδικασία για την σελίδα σας. Κατά πάσα πιθανότητα κάποιος αυτήν τη στιγμή αναζητά στην Google τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Ο σκοπός βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας μπορεί να έχει … [Read more...] about Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας : Πώς γίνεται;